Quote from Funbeat user on 12 August 2010, 13:13I see 😀
Håll tummarna, nu ska jag till farbror doktorn!
I see 😀
Håll tummarna, nu ska jag till farbror doktorn!
Quote from Funbeat user on 12 August 2010, 13:47Nina,
nu?! men... jag är ju inte förberedd! Jag har förvisso drop in-tider hela dagen men vi uppskattar om du ringer innan.EDIT: dooh, nu klickade jag på länken, du ringde visst 😀
Nina,
nu?! men... jag är ju inte förberedd! Jag har förvisso drop in-tider hela dagen men vi uppskattar om du ringer innan.
EDIT: dooh, nu klickade jag på länken, du ringde visst 😀
Quote from Funbeat user on 12 August 2010, 22:48Välkommen Frida! Kör på med löpningen, bästa sättet att rensa skallen från alla tankar...
Sorry Annika, hittat boende på annat håll uppe i Sundbyberg. Så du får laga egen mat. Det blir ingen privat kock... 😛
Välkommen Frida! Kör på med löpningen, bästa sättet att rensa skallen från alla tankar...
Sorry Annika, hittat boende på annat håll uppe i Sundbyberg. Så du får laga egen mat. Det blir ingen privat kock... 😛
Quote from Funbeat user on 12 August 2010, 23:53Fredrik: Gud vilken dålig stil!! Jaja, det verkar gå rätt bra för mig ändå nu. 🙂 Lycka till med boendet!
Fredrik: Gud vilken dålig stil!! Jaja, det verkar gå rätt bra för mig ändå nu. 🙂 Lycka till med boendet!
Quote from Funbeat user on 12 August 2010, 23:56Annika: Vad då? Är det något man missat? 😉
Annika: Vad då? Är det något man missat? 😉
Quote from Funbeat user on 13 August 2010, 00:06Nä, med maten alltså! Eller trodde ni att jag skulle antasta Fredrik om han flyttade in?
Nä, med maten alltså! Eller trodde ni att jag skulle antasta Fredrik om han flyttade in?
Quote from Funbeat user on 13 August 2010, 01:09Då kanske du kan vara personlig kock till mig då? 😉
Då kanske du kan vara personlig kock till mig då? 😉
Quote from Funbeat user on 13 August 2010, 19:28välkommen hit alla nya....känns som om jag också är ny..
Letar lite efter jessie *blinka* lite och ber jätte snällt om en sammafattning av veckans händelse. 😉
välkommen hit alla nya....känns som om jag också är ny..
Letar lite efter jessie *blinka* lite och ber jätte snällt om en sammafattning av veckans händelse. 😉
Quote from Funbeat user on 13 August 2010, 19:32Ja, har nu samlat mod och bestämt mig… Har läst många roliga inlägg här i SINGELgruppen och fått många goda skratt – ni verkar vara en underbar samling killar & tjejer 😉
Är en liten (163 cm) resglad, sprallig, nyfiken och envis tjej på 31 år. Är singel
Ja, har nu samlat mod och bestämt mig… Har läst många roliga inlägg här i SINGELgruppen och fått många goda skratt – ni verkar vara en underbar samling killar & tjejer 😉
Är en liten (163 cm) resglad, sprallig, nyfiken och envis tjej på 31 år. Är singel
Quote from Rasmus Olsson on 13 August 2010, 19:34Välkommen Lina.
Är det nu jag ska fråga om den stora bakbilagan?
Välkommen Lina.
Är det nu jag ska fråga om den stora bakbilagan?