Quote from Funbeat user on 13 August 2010, 22:15Tack Annika!
Tack Annika!
Quote from Funbeat user on 13 August 2010, 22:31Godnatt alla trevliga SINGLAR! Ser fram emot fortsatta diskussioner och roligheter i denna grupp! Sov Gott när det väl blir dags 🙂
Godnatt alla trevliga SINGLAR! Ser fram emot fortsatta diskussioner och roligheter i denna grupp! Sov Gott när det väl blir dags 🙂
Quote from Funbeat user on 13 August 2010, 22:31Snuskis >> Förlåt !! Men då cyklar inte är min starka sida så ..
Lina >>
Special rapport på Malmö:
Blandat mörka och ljusa moln nederbörd kan komma på morgonen och på kvällen 16-26 grader. Ordentligt regn kommer inte förrän vid 21 -tiden. Så ska du ut
Snuskis >> Förlåt !! Men då cyklar inte är min starka sida så ..
Lina >>
Special rapport på Malmö:
Blandat mörka och ljusa moln nederbörd kan komma på morgonen och på kvällen 16-26 grader. Ordentligt regn kommer inte förrän vid 21 -tiden. Så ska du ut
Quote from Funbeat user on 13 August 2010, 22:33Åh Micke, tack så jättemycket! Slutar kl 15 så då hinner jag vara ute och titta på de mörka och ljusa molnen innan regnet kommer kl 21... 😉 Du verkar ju ha stenkoll på det här med väderprognoser.... låter ju nästan som en SMHI-snubbe....hihi
Åh Micke, tack så jättemycket! Slutar kl 15 så då hinner jag vara ute och titta på de mörka och ljusa molnen innan regnet kommer kl 21... 😉 Du verkar ju ha stenkoll på det här med väderprognoser.... låter ju nästan som en SMHI-snubbe....hihi
Quote from Funbeat user on 13 August 2010, 22:58Välkommen Lina
Välkommen Lina
Quote from Funbeat user on 13 August 2010, 23:33Lina: låter bra att du gillar sällskapet, fastna inte här bara, blir nog lätt så här 🙂
Lina: låter bra att du gillar sällskapet, fastna inte här bara, blir nog lätt så här 🙂
Quote from Funbeat user on 13 August 2010, 23:43Välkommen Lina, må du snabbt komma ur singelträsket! 🙂
Välkommen Lina, må du snabbt komma ur singelträsket! 🙂
Quote from Funbeat user on 14 August 2010, 01:38Välkommen lina... =)
Välkommen lina... =)
Quote from Rasmus Olsson on 14 August 2010, 07:40Vafan Nina! Det är JAG som är din cukelhjälte. Må du cykla över krossat glas.
Vafan Nina! Det är JAG som är din cukelhjälte. Må du cykla över krossat glas.
Quote from Funbeat user on 14 August 2010, 08:47Bruse, vad har du gjort för att förtjäna den titeln? 😉
Bruse, vad har du gjort för att förtjäna den titeln? 😉