Quote from Funbeat user on 14 August 2010, 10:25hej och välkommen, Lina, det finna även läkarhjälp att få om du vill det
puss & kram
Dr. Håkan
😉
hej och välkommen, Lina, det finna även läkarhjälp att få om du vill det
puss & kram
Dr. Håkan
😉
Quote from Funbeat user on 14 August 2010, 11:08Heeeej folket!
Jag vill inleda med att säga att den som ville ha champagne igår borde ha varit med och paddlat istället för att hänga på nätet. 😉
Välkomna alla nya förresten. Det är jag som är Jessie som alla tjatar på att jag ska skriva en sammanfattni
Heeeej folket!
Jag vill inleda med att säga att den som ville ha champagne igår borde ha varit med och paddlat istället för att hänga på nätet. 😉
Välkomna alla nya förresten. Det är jag som är Jessie som alla tjatar på att jag ska skriva en sammanfattni
Quote from Funbeat user on 14 August 2010, 11:18Är du en Trissvinst, Jessie? Då ska jag genast köpa lotter. 😉
Är du en Trissvinst, Jessie? Då ska jag genast köpa lotter. 😉
Quote from Funbeat user on 14 August 2010, 11:21Nina: Vi kom fram till igår att först dejtar (eller åtminstone vänskapsträffar) man mig (på tu man hand alltså) och sen hittar man någon annan (ofta på funbeat) att osingla sig med. Så tycks det vara... eh. Kul för mig va? (#)
Nina: Vi kom fram till igår att först dejtar (eller åtminstone vänskapsträffar) man mig (på tu man hand alltså) och sen hittar man någon annan (ofta på funbeat) att osingla sig med. Så tycks det vara... eh. Kul för mig va? (#)
Quote from Funbeat user on 14 August 2010, 11:23Räknas det inte att jag "dejtade" dig igår för att det var andra med?
Räknas det inte att jag "dejtade" dig igår för att det var andra med?
Quote from Funbeat user on 14 August 2010, 11:24Antagligen inte... sorry Helena. Dessutom tycks det funka mest för MÄNNEN jag träffar. Hmm.... ännu roligare för mig va? (#)
Antagligen inte... sorry Helena. Dessutom tycks det funka mest för MÄNNEN jag träffar. Hmm.... ännu roligare för mig va? (#)
Quote from Funbeat user on 14 August 2010, 11:30Oj, nån du nyligen dejtat som står till förfogande i slutet på september då? 😉
Fast det låter ju rätt trist det där. Händer det ofta eller? oc h av min nyfikna natur så kan jag ju inte låta bli att fråga vilka!!!! Du behöver naturligtvis inte svara. 😉
Oj, nån du nyligen dejtat som står till förfogande i slutet på september då? 😉
Fast det låter ju rätt trist det där. Händer det ofta eller? oc h av min nyfikna natur så kan jag ju inte låta bli att fråga vilka!!!! Du behöver naturligtvis inte svara. 😉
Quote from Funbeat user on 14 August 2010, 11:31Jessie, är det Micke som smittat dig?
eller tvärtom...
Jessie, är det Micke som smittat dig?
eller tvärtom...
Quote from Funbeat user on 14 August 2010, 11:32Jessie,
vi har ju umgåtts en del betyder det att jag snart ska få ligga?
😀
Jessie,
vi har ju umgåtts en del betyder det att jag snart ska få ligga?
😀
Quote from Funbeat user on 14 August 2010, 11:34Hasse: Ja, det borde väl vara din tur nu? 😉
Jag tror absolut att jag blivit smittad av Micke eftersom han INTE har osinglat sig efter att ha träffat mig? *försöker febrilt hitta logiken i systemet*
Hasse: Ja, det borde väl vara din tur nu? 😉
Jag tror absolut att jag blivit smittad av Micke eftersom han INTE har osinglat sig efter att ha träffat mig? *försöker febrilt hitta logiken i systemet*