Quote from Funbeat user on 14 August 2010, 13:51Jessie, om jag intehar dejtat Micke så borde jag alltså göra det för att bli osinglad? *något förvirrad* Eller ska jag dejta Micke för att HAN ska bli osinglad? Eller ska jag dejta dig? Eller ska jag sluta fundera på vad detta betyder och gå och klä på mi
Jessie, om jag intehar dejtat Micke så borde jag alltså göra det för att bli osinglad? *något förvirrad* Eller ska jag dejta Micke för att HAN ska bli osinglad? Eller ska jag dejta dig? Eller ska jag sluta fundera på vad detta betyder och gå och klä på mi
Quote from Funbeat user on 14 August 2010, 13:51Låter som en toppendag! Ja, mygg är ett jäkla hittepå...
SKÅL och tack för ett trevligt välkomnande 🙂
Låter som en toppendag! Ja, mygg är ett jäkla hittepå...
SKÅL och tack för ett trevligt välkomnande 🙂
Quote from Funbeat user on 14 August 2010, 13:52Men Nina, här, ta lite av min champagne (jag delar iallafall med mig) *fniss*
Men Nina, här, ta lite av min champagne (jag delar iallafall med mig) *fniss*
Quote from Funbeat user on 14 August 2010, 13:53Nina: skönt att det är fler som inte riktigt hänger med..... 😉
Nina: skönt att det är fler som inte riktigt hänger med..... 😉
Quote from ellen olsson on 14 August 2010, 13:58*häller upp extra mycket Champagne åt Nina trots att hon har ett vitt år*
*häller upp extra mycket Champagne åt Nina trots att hon har ett vitt år*
Quote from Funbeat user on 14 August 2010, 14:06Nina: Jag vet inte heller?!? Det enda jag vet är att jag dejtat både Micke och Hasse utan att någon av oss blev osinglade och så dejtar jag ju mig själv hela tiden utan att det tycks hjälpa? Dessutom dejtar jag muffins (med inbyggd tandborste?) och honom
Nina: Jag vet inte heller?!? Det enda jag vet är att jag dejtat både Micke och Hasse utan att någon av oss blev osinglade och så dejtar jag ju mig själv hela tiden utan att det tycks hjälpa? Dessutom dejtar jag muffins (med inbyggd tandborste?) och honom
Quote from Funbeat user on 14 August 2010, 14:11Lina, ja du ser det är lite förvirrat här,
därför är du som _ny_ extra välkommen 😉BILD:http://www.orlandoweekly.com/blog/images/meat47hands01.jpg
Lina, ja du ser det är lite förvirrat här,
därför är du som _ny_ extra välkommen 😉
BILD:http://www.orlandoweekly.com/blog/images/meat47hands01.jpg
Quote from Funbeat user on 14 August 2010, 14:12Tack Lina. Jag trodde jag var alldeles bortglömd (nog för att jag har ett vitt år men lite monopolchampagne kan ju alltid slinka ner) 😉
Tack Lina. Jag trodde jag var alldeles bortglömd (nog för att jag har ett vitt år men lite monopolchampagne kan ju alltid slinka ner) 😉
Quote from Funbeat user on 14 August 2010, 14:16Nina: no worries! Ja, men han (den där Fredrik) kunde ju åtminstone frågat dig om du ville ha - då hade han varit lite mer av en gentleman....
Hans: TACK! ja, köttmarknad i träsket kanske...
Nina: no worries! Ja, men han (den där Fredrik) kunde ju åtminstone frågat dig om du ville ha - då hade han varit lite mer av en gentleman....
Hans: TACK! ja, köttmarknad i träsket kanske...
Quote from Funbeat user on 14 August 2010, 14:16Fredrik: ÄNTLIGEN!! Jag har hintat i månader om att jag gillar champagne. 😉
Jessie: Åfan. (#) Du kanske ska komma till Göteborg och dejta lite här? 😉 Och tandborsten? Är det bara en lekkamrat?
Fredrik: ÄNTLIGEN!! Jag har hintat i månader om att jag gillar champagne. 😉
Jessie: Åfan. (#) Du kanske ska komma till Göteborg och dejta lite här? 😉 Och tandborsten? Är det bara en lekkamrat?