Quote from Funbeat user on 14 August 2010, 11:40Hans: Vad menar du med: "Jessie, är det Micke som smittat dig?" Dejtar han oxå tjejer som sedan osinglar sig med andra?
Varför får jag aldrig veta nånting?? 😉 *hoppar jämfota*
Hans: Vad menar du med: "Jessie, är det Micke som smittat dig?" Dejtar han oxå tjejer som sedan osinglar sig med andra?
Varför får jag aldrig veta nånting?? 😉 *hoppar jämfota*
Quote from Funbeat user on 14 August 2010, 12:06Välkomna alla nya 🙂
*Gör plats i soffan bland dom övriga*
Är ganska ny själv men finns det en gräns när jag blir stadig medlem?
Kanske vill vara ny en stund till och smaka lite dricka.
*Ser mig om efter Fredrik*Goa lördagskramar till alla ;).
Välkomna alla nya 🙂
*Gör plats i soffan bland dom övriga*
Är ganska ny själv men finns det en gräns när jag blir stadig medlem?
Kanske vill vara ny en stund till och smaka lite dricka.
*Ser mig om efter Fredrik*
Goa lördagskramar till alla ;).
Quote from Funbeat user on 14 August 2010, 12:23Nina: Jag tror att Hasse syftade på att jag en gång skrev att det tycks vara så att man dejtar Micke och SEN kommer man på att man borde osingla sig.. fast med någon annan.
Om du har missat det OCH har dejtat Micke så - gör om - gör rätt! (H)
Nina: Jag tror att Hasse syftade på att jag en gång skrev att det tycks vara så att man dejtar Micke och SEN kommer man på att man borde osingla sig.. fast med någon annan.
Om du har missat det OCH har dejtat Micke så - gör om - gör rätt! (H)
Quote from Funbeat user on 14 August 2010, 12:31den där "någon annan" skulle jag också vilja träffa, hon verkar trevlig.
den där "någon annan" skulle jag också vilja träffa, hon verkar trevlig.
Quote from Funbeat user on 14 August 2010, 12:35citat Nina"Varför får jag aldrig veta nånting??"
Välkommen till FB-träff i Sthlm.
🙂
citat Nina"Varför får jag aldrig veta nånting??"
Välkommen till FB-träff i Sthlm.
🙂
Quote from Funbeat user on 14 August 2010, 13:27Jessie: Det där är ju min specialitet ju! Kompisen/chatkompisen man har medan man letar reda på en partner på annat håll. Verkar som att jag har någon sorts medfödd talang för den rollen. 😉
Jag har aktivt gett upphov till två förhållanden bara i sommar
Jessie: Det där är ju min specialitet ju! Kompisen/chatkompisen man har medan man letar reda på en partner på annat håll. Verkar som att jag har någon sorts medfödd talang för den rollen. 😉
Jag har aktivt gett upphov till två förhållanden bara i sommar
Quote from Funbeat user on 14 August 2010, 13:35Oj, man ska nog inte fastna i träsket alltför länge - det verkar vara lite förvirrat här 😉
Många som dejtar varandra, osinglade och allt jag vet inte vad...haha!
Men, tror jag stannar ett tag iallafall....Åh, en alldeles egen Dr Håkan.... 😉 Då vet ja
Oj, man ska nog inte fastna i träsket alltför länge - det verkar vara lite förvirrat här 😉
Många som dejtar varandra, osinglade och allt jag vet inte vad...haha!
Men, tror jag stannar ett tag iallafall....
Åh, en alldeles egen Dr Håkan.... 😉 Då vet ja
Quote from ellen olsson on 14 August 2010, 13:35Välkommen Lina!
*häller upp lite Champagne i glasen*
Välkommen Lina!
*häller upp lite Champagne i glasen*
Quote from Funbeat user on 14 August 2010, 13:36Äntligen Champagne - Tack Fredrik! Efterlängtat så här efter en kort arbetsdag 🙂
Hoppas paddlingen (?) var trevlig....
Äntligen Champagne - Tack Fredrik! Efterlängtat så här efter en kort arbetsdag 🙂
Hoppas paddlingen (?) var trevlig....
Quote from ellen olsson on 14 August 2010, 13:49Paddlingen var trevlig, vädret fint och sällskapet jättetrevligt - om man bortser från myggen! 🙂
Paddlingen var trevlig, vädret fint och sällskapet jättetrevligt - om man bortser från myggen! 🙂