Quote from Funbeat user on 6 August 2010, 20:52Jag bor själv på 78 kvadrat så det finns gott om plats att renovera här Annika. 😀
Jag bor själv på 78 kvadrat så det finns gott om plats att renovera här Annika. 😀
Quote from Funbeat user on 6 August 2010, 21:01Mähh, sitter ni och tävlar i lägenheter? Då får jag hugga till med mina 5 rum och kök på 124,5kvm 😀
*klättrar upp på prispallen*
Mähh, sitter ni och tävlar i lägenheter? Då får jag hugga till med mina 5 rum och kök på 124,5kvm 😀
*klättrar upp på prispallen*
Quote from Funbeat user on 6 August 2010, 21:04Grattis Jari 🙂
Då har du ju massor att städa, hoppas du gillar det 😉
Grattis Jari 🙂
Då har du ju massor att städa, hoppas du gillar det 😉
Quote from Funbeat user on 6 August 2010, 21:22Haha okej Jari du vinner! 🙂
Haha okej Jari du vinner! 🙂
Quote from Funbeat user on 6 August 2010, 21:25Han har så mycket att städa så han gick och lade sig (H)
Han har så mycket att städa så han gick och lade sig (H)
Quote from Funbeat user on 6 August 2010, 21:27Jag bor själv på 74 kvadrat + uteplats+ stort vindsförråd!
Jag bor själv på 74 kvadrat + uteplats+ stort vindsförråd!
Quote from Fredric Lagerström on 6 August 2010, 22:21Jag tycker ibland att det hade räckt med 4 kvadrat. Tänk vad lättstädat. Men jag vill ine ha en cell i nåt hus. Jag skulle vilja ha en liten stuga på 4 kvadrat vid havet!
Jag tycker ibland att det hade räckt med 4 kvadrat. Tänk vad lättstädat. Men jag vill ine ha en cell i nåt hus. Jag skulle vilja ha en liten stuga på 4 kvadrat vid havet!
Quote from Funbeat user on 6 August 2010, 23:50Sen när är 4 kvm lättstädat?? 24 veckor om året bor jag på 10 kvadrat. Av de 10 har jag 4 kvardat golvyta. För tillfället ser jag inte golvet, det ligger allsköns kläder, yogamattor, plastpåsar och handdukar där. Orka städa lixom!! Ska ju ändå åka hem sna
Sen när är 4 kvm lättstädat?? 24 veckor om året bor jag på 10 kvadrat. Av de 10 har jag 4 kvardat golvyta. För tillfället ser jag inte golvet, det ligger allsköns kläder, yogamattor, plastpåsar och handdukar där. Orka städa lixom!! Ska ju ändå åka hem sna
Quote from Fredric Lagerström on 6 August 2010, 23:52Jag räknade inte in hygienutrymmen i mina 4 kvadrat. Tänkte man kunde sköta sånt eau naturelle.
Jag räknade inte in hygienutrymmen i mina 4 kvadrat. Tänkte man kunde sköta sånt eau naturelle.
Quote from Funbeat user on 6 August 2010, 23:53Städar du inte innan du åker hem?
Städar du inte innan du åker hem?