Quote from Funbeat user on 6 August 2010, 16:49Micke: Då fattas bara flyttdatum =)
Micke: Då fattas bara flyttdatum =)
Quote from Funbeat user on 6 August 2010, 16:4919 kvm hmmm
ser det ut så här?
BILD:http://data.s-info.se/data_region/51/images/Hattstugan.jpg
19 kvm hmmm
ser det ut så här?
BILD:http://data.s-info.se/data_region/51/images/Hattstugan.jpg
Quote from Funbeat user on 6 August 2010, 16:51Hans,
nänä, det där är mina 23 kvm 😀
Hans,
nänä, det där är mina 23 kvm 😀
Quote from Funbeat user on 6 August 2010, 16:52oj 23 kvm
då har du andra tjing på att vara värd för alla efterfesterKatarina har ju första tjing
🙂
oj 23 kvm
då har du andra tjing på att vara värd för alla efterfester
Katarina har ju första tjing
🙂
Quote from Funbeat user on 6 August 2010, 16:55Mina 44 kvm börjar konstigt nog att låta stort...
Mina 44 kvm börjar konstigt nog att låta stort...
Quote from Funbeat user on 6 August 2010, 16:57Åh, tänk om man bodde på 23! Lyxigt! då skulle man slippa skälla på sina kompisar när dom parkerar väskan fel vid besök./Charmtrollet
Åh, tänk om man bodde på 23! Lyxigt! då skulle man slippa skälla på sina kompisar när dom parkerar väskan fel vid besök./Charmtrollet
Quote from Funbeat user on 6 August 2010, 17:13mmmm, det ni tjejer, jag har knackat ner en vägg så jag har uppgraderat från 22½ kvm till 23. Nu känns det ... luftigare ...
😀
mmmm, det ni tjejer, jag har knackat ner en vägg så jag har uppgraderat från 22½ kvm till 23. Nu känns det ... luftigare ...
😀
Quote from Funbeat user on 6 August 2010, 17:28Citat Annika: "Åh, tänk om man bodde på 23! Lyxigt! då skulle man slippa skälla på sina kompisar när dom parkerar väskan fel vid besök"
Haha. För direkt tankarna till Monty Pythons fantastiska sketch där fyra herrar diskuterar vem som hade värst uppväxt.
Citat Annika: "Åh, tänk om man bodde på 23! Lyxigt! då skulle man slippa skälla på sina kompisar när dom parkerar väskan fel vid besök"
Haha. För direkt tankarna till Monty Pythons fantastiska sketch där fyra herrar diskuterar vem som hade värst uppväxt.
Quote from Funbeat user on 6 August 2010, 17:31min e ju störst på 72
😀
min e ju störst på 72
😀
Quote from Funbeat user on 6 August 2010, 17:43Jag bor på 87 kvm..........
Jag bor på 87 kvm..........