Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELPresentation av Singel-medlemmar
You need to log in to create posts and topics.

@ Dennis: de kanske är avundsjuka.

Dennis: Kanske för att vi tjejer är lite mer diskreta när vi spanar? Eller iofs, en tjej kan man spana in för att hon har snygg kropp och man är avis, men killar tror ju man är kär i dom så fort man tittar.. Och för att inte tala om om man säger hej eller

Dennis: Kanske för att vi tjejer är lite mer diskreta när vi spanar? Eller iofs, en tjej kan man spana in för att hon har snygg kropp och man är avis, men killar tror ju man är kär i dom så fort man tittar.. Och för att inte tala om om man säger hej eller

Skylt var det ja... *börjar skriva*

Killarna kanske tycker du är för PÅ när du säger "ska vi ses igen" två gånger efter varandra

Ja.. Kanske, men då vill jag inte ha dom ändå!

Avundsjuka är en möjlighet. Jag kan inte se skillnaden. Men min erfarenhet av avundsjuka människor är att det brukar ha en mer negativ framtoning. De tittar likadant men istället lägger de till "Ahh. fy fan vad ful du är". Exempelvis.
Det har inte hänt

Annika; mitt inlägg från 23:51 är inte så seriöst menat utan mer som
en liten ironi till att du gjorde dubbelinlägg ovan
🙂

Ok då! Jag tänkte att det kunde va så, men såg inte att jag skrivit dubbelt trots dubbelkoll (mkt dubbelt nu). Hur som helst, vill jag inte ha killen om han håller på och är grinig!

näe det har du rätt i,

uttrycket "kåt, glad & tacksam"

har varit uppe som önskemål mer än en gång i detta forum kan jag säga

Edit; vill minnas att en av singlarna beskrev sig så i sin profil också
😀