Quote from Funbeat user on 8 September 2010, 22:59Fredrik, det är september. Jag vill oxå ha champagne!!!!!!
Fredrik, det är september. Jag vill oxå ha champagne!!!!!!
Quote from ellen olsson on 8 September 2010, 23:01Du har ju fått tidigare, Nina. 🙂
Du har ju fått tidigare, Nina. 🙂
Quote from Funbeat user on 8 September 2010, 23:02Jaså...bjuds det på bubbel nu för tiden...
Det blev inte jag bjuden på när jag presenterade mig...Men välkommna ska ni vara:-)
Jaså...bjuds det på bubbel nu för tiden...
Det blev inte jag bjuden på när jag presenterade mig...
Men välkommna ska ni vara:-)
Quote from Funbeat user on 8 September 2010, 23:04Fredrik, det har jag väl inte!! Det har jag inget minne av... och det man inte minns har inte hänt. 😉
Fredrik, det har jag väl inte!! Det har jag inget minne av... och det man inte minns har inte hänt. 😉
Quote from Funbeat user on 8 September 2010, 23:06Tror det bara är så han säger...
Tror det bara är så han säger...
Quote from Funbeat user on 8 September 2010, 23:36Välkomna Lena och Jörgen!
muttrar* jag fick inte heller någon skumpa när jag gick med* men jag har på kylning 😉
Välkomna Lena och Jörgen!
muttrar* jag fick inte heller någon skumpa när jag gick med* men jag har på kylning 😉
Quote from Funbeat user on 8 September 2010, 23:44Välkomna!
Välkomna!
Quote from Funbeat user on 9 September 2010, 00:40Välkomna till träsket!
Hoppas ni sitter bekvämt och att ni kommer trivas 😀
Välkomna till träsket!
Hoppas ni sitter bekvämt och att ni kommer trivas 😀
Quote from Rasmus Olsson on 9 September 2010, 07:07Det var ett fasligt bubblande och fjäskande! Men välkomna dåråva. Lina, när ska du skriva i hejdå-tråden?
Det var ett fasligt bubblande och fjäskande! Men välkomna dåråva. Lina, när ska du skriva i hejdå-tråden?
Quote from Funbeat user on 9 September 2010, 20:45Bruse, eller så kan jag ju citera ditt inlägg från 2010-05-07 10:48 i Hej då-tråden
"Vi har inte osinglat oss, så långt har vi inte kommit än. Men vi är iallfall inte till marknadens förfogande"
🙂
Bruse, eller så kan jag ju citera ditt inlägg från 2010-05-07 10:48 i Hej då-tråden
"Vi har inte osinglat oss, så långt har vi inte kommit än. Men vi är iallfall inte till marknadens förfogande"
🙂