Quote from Funbeat user on 9 September 2010, 23:05Jaha, så vi killar är för Jessie som brickorna i spelet "Försvunna diamanten"? Kan vara en riktig juvel men också en slemmig rövare? Och kan bara bedömas efter grundligt genomgånget test. Och inte alla får chansen att genomgå detta test. Hrmpf! *låtsad in
Jaha, så vi killar är för Jessie som brickorna i spelet "Försvunna diamanten"? Kan vara en riktig juvel men också en slemmig rövare? Och kan bara bedömas efter grundligt genomgånget test. Och inte alla får chansen att genomgå detta test. Hrmpf! *låtsad in
Quote from Funbeat user on 10 September 2010, 00:28Jessie, tack för dina snälla ord
🙂Mattias, Försvunna diamanten
bra referens där *skrattar*
😀
Jessie, tack för dina snälla ord
🙂
Mattias, Försvunna diamanten
bra referens där *skrattar*
😀
Quote from Funbeat user on 10 September 2010, 08:08Linda: Killarna? Frågan var väl om ni tjejer gör det eller inte? 😉
Mattias (och alla andra som känner sig förfördelade i Jakten på den försvunna Diamanten): För att få delta i testet måste man ju först anmäla sig och det gör man (som jag så ofta och env
Linda: Killarna? Frågan var väl om ni tjejer gör det eller inte? 😉
Mattias (och alla andra som känner sig förfördelade i Jakten på den försvunna Diamanten): För att få delta i testet måste man ju först anmäla sig och det gör man (som jag så ofta och env
Quote from Funbeat user on 10 September 2010, 10:05Jessie: Haha, ja du är i alla fall konsekvent med dina käpphästar. Något annat kan man inte säga. 😉
Hasse: Tackar! 🙂
Jessie: Haha, ja du är i alla fall konsekvent med dina käpphästar. Något annat kan man inte säga. 😉
Hasse: Tackar! 🙂
Quote from Funbeat user on 10 September 2010, 20:35Tid
Plats
Aktivitet
Tid
Plats
Aktivitet
Quote from Funbeat user on 10 September 2010, 21:18Hmmm... betyder det där att Camilla vill dejta mig? Eller att hon bara håller med rent allmänt och lydde det där med "say it with me"?
Äääh, jag lutar mig glatt mot en annan käpphäst - Det ska vara TYDLIGA plakat! (annars kan det kvitta)
Oj, visst tusan
Hmmm... betyder det där att Camilla vill dejta mig? Eller att hon bara håller med rent allmänt och lydde det där med "say it with me"?
Äääh, jag lutar mig glatt mot en annan käpphäst - Det ska vara TYDLIGA plakat! (annars kan det kvitta)
Oj, visst tusan
Quote from Funbeat user on 10 September 2010, 21:24Jag gjorde som du sa, räknar mig till skaran girls 😉
Jag gjorde som du sa, räknar mig till skaran girls 😉
Quote from Funbeat user on 10 September 2010, 22:53Jessie: Vem skulle INTE vilja dejta dig?
Jessie: Vem skulle INTE vilja dejta dig?
Quote from Funbeat user on 11 September 2010, 08:54Oh Mattias, jag tror jag kan nämna en hel hoper namn...
Men tack för komplimangen ändå. 😀
Oh Mattias, jag tror jag kan nämna en hel hoper namn...
Men tack för komplimangen ändå. 😀
Quote from Funbeat user on 11 September 2010, 11:14Jessie: Det finns alltid folk som agerar mot bättre vetande. 😉 Det var så lite så 🙂
Jessie: Det finns alltid folk som agerar mot bättre vetande. 😉 Det var så lite så 🙂