Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELPresentation av Singel-medlemmar
You need to log in to create posts and topics.

Lina: wow en så GAMMAL fb-referens, hur länge smög du runt här egentligen innan du presenterade dig? 😉

Ja, det skulle ni allt vilja veta va?!?! 😉
Ett bra tag - var ju tvungen att reka läget och se vem som verkade vara ett bra kap 😀

Päh Lina, du kunde ju bara ha frågat MIG så hade ni sparat MASSOR av tid! *tycker absolut*

Jessie, kan du inte spara lite tid åt mig istället och tala om vilka som är kap? Du har mer koll än jag.

Lina: Filur där! 😉

Jessie: Och det säger du NU, jag har ju varit här i flera månader och undrat!! Seså, fram med det. Ge mig (och Helena) dina rekommendationer! 😉

Jamen Linda och Helena... jag visste ju bara om Hasse? och honom trodde jag redan ni hade koll på själva?! (H)

Hittar jag FLER kap, (som är superkvalitetsmän, men kanske inte något för just mig), så lovar jag självklart att tala om det för er. *nicka all

Är han den ende du anser vara ett kap??

Helena: Hmm... jag tänker att jag borde väl testdejta dem lite först innan jag uttalar mig, så sett ur det perspektivet var det bara Hasse jag kunde ha rekommenderat. BILD:http://www.freesmileys.org/smileys/smiley-basic/angel.gif

Välkomna hit, Lena och Jörgen!

Lena: jag bor också i Solna och har SATS kort. Byter jobb i oktober och hamnar då på söder, dvs kan träna i stan betydligt enklare än nu.

Jessie: Tror du killarna här accepterar din förklaring? 😉