Quote from Funbeat user on 11 September 2010, 21:05Tack!
Tror inte han vet vem Boris är...! Nu är det andra killar som är heta, han sitter klistrad framför US Open efter att ha genomfört dagens träning med klubbens nybörjare.
Underbart att han har ett aktivt intresse, mest dator annars... Känns det igen?
Tack!
Tror inte han vet vem Boris är...! Nu är det andra killar som är heta, han sitter klistrad framför US Open efter att ha genomfört dagens träning med klubbens nybörjare.
Underbart att han har ett aktivt intresse, mest dator annars... Känns det igen?
Quote from Funbeat user on 11 September 2010, 21:06Får passa på att hälsa alla nya välkomna. Er jag inte hälsat välkomna förut alltså..
Får passa på att hälsa alla nya välkomna. Er jag inte hälsat välkomna förut alltså..
Quote from Funbeat user on 11 September 2010, 21:07Välkommen Magnus.
Välkommen Magnus.
Quote from Funbeat user on 11 September 2010, 21:09Jessie, jag vet vad jag tror... 😉
Jessie, jag vet vad jag tror... 😉
Quote from Funbeat user on 11 September 2010, 21:16Välkommen Magnus! Här är vi vackra, snabba, starka och oövervinnliga 😉
Välkommen Magnus! Här är vi vackra, snabba, starka och oövervinnliga 😉
Quote from Funbeat user on 11 September 2010, 21:20Härligt Camilla! Hoppas att det smittar! (t+)
Härligt Camilla! Hoppas att det smittar! (t+)
Quote from Funbeat user on 11 September 2010, 21:25Välkommen Magnus!
Vi är ett glatt, galet och underbart gäng 😀
Välkommen Magnus!
Vi är ett glatt, galet och underbart gäng 😀
Quote from Funbeat user on 11 September 2010, 23:13Välkommen Magnus!
Välkommen Magnus!
Quote from Funbeat user on 11 September 2010, 23:24Johan: Jag tror att jag vet att du har fått en helt skev bild av mig. Men eftersom du tycks ovanligt nöjd med DIN bild så.. javafan? Låt gå då?
Johan: Jag tror att jag vet att du har fått en helt skev bild av mig. Men eftersom du tycks ovanligt nöjd med DIN bild så.. javafan? Låt gå då?
Quote from Funbeat user on 11 September 2010, 23:35Hmm, frågan är varför jag fått för mig att Jessie är en cougar som jagar sockervadd bara...
Hmm, frågan är varför jag fått för mig att Jessie är en cougar som jagar sockervadd bara...