Quote from Funbeat user on 12 September 2010, 00:09Johan: Önsketänkande? 😉
Jag vill ju faktiskt helst av allt ha en alldeles egen rabarberpaj....
Johan: Önsketänkande? 😉
Jag vill ju faktiskt helst av allt ha en alldeles egen rabarberpaj....
Quote from Funbeat user on 12 September 2010, 01:51Magnus >> Välkommen !! Ta plats i soffan så kommer Fredrik med lite ädel dryck så fort han vaknar
Magnus >> Välkommen !! Ta plats i soffan så kommer Fredrik med lite ädel dryck så fort han vaknar
Quote from Funbeat user on 12 September 2010, 02:08Välkommen Magnus! Det är nästan så att jag fortfarande känner av skumpans bubblor och snart är det din tur....varmt välkommen!
Välkommen Magnus! Det är nästan så att jag fortfarande känner av skumpans bubblor och snart är det din tur....varmt välkommen!
Quote from Funbeat user on 12 September 2010, 08:55@ Magnus: ju, det är så om någon någon gång inte skulle ha vind i ryggen så ställer vi alla andra upp och blåser 😉
@ Magnus: ju, det är så om någon någon gång inte skulle ha vind i ryggen så ställer vi alla andra upp och blåser 😉
Quote from Funbeat user on 12 September 2010, 08:59Camilla: det var fint sagt 😀
Camilla: det var fint sagt 😀
Quote from Funbeat user on 12 September 2010, 09:10Och så sant! (L)
Och så sant! (L)
Quote from Funbeat user on 12 September 2010, 10:16Kalla mig Madde, eller Morran, Madelen säger bara min mamma när hon är arg på mig som sagt ;P 27 år gammal *suck å pust å 30årsångest* 😛 Längd och vikt verkade viktigt så jag får väl skriva det jag med då 😛 178 och 64,5kg.
Piercad och tatuerad träning
Kalla mig Madde, eller Morran, Madelen säger bara min mamma när hon är arg på mig som sagt ;P 27 år gammal *suck å pust å 30årsångest* 😛 Längd och vikt verkade viktigt så jag får väl skriva det jag med då 😛 178 och 64,5kg.
Piercad och tatuerad träning
Quote from Funbeat user on 12 September 2010, 10:20Välkommen, härlig presentation!
Välkommen, härlig presentation!
Quote from Funbeat user on 12 September 2010, 10:24Välkommen Madde 🙂
Välkommen Madde 🙂
Quote from Funbeat user on 12 September 2010, 10:37Välkommen Madde!
Välkommen Madde!