Quote from Funbeat user on 12 September 2010, 11:13Välkommen Madelen
Edit: Bäst jag ändrar mig till Madde då 😀
Välkommen Madelen
Edit: Bäst jag ändrar mig till Madde då 😀
Quote from Funbeat user on 12 September 2010, 12:50Jessie: Tja, det är ju trevligt att känna sig lite jagad för en gångs skull?
Jessie: Tja, det är ju trevligt att känna sig lite jagad för en gångs skull?
Quote from Funbeat user on 12 September 2010, 14:12Eh... öhm.. Men du Johan? Om du aldrig slutar springa, då blir du ju aldrig upphunnen. Eller är det bara jag som trodde att det var det som var målet med övningen? *lite lätt förvirrad.nu*
Eh... öhm.. Men du Johan? Om du aldrig slutar springa, då blir du ju aldrig upphunnen. Eller är det bara jag som trodde att det var det som var målet med övningen? *lite lätt förvirrad.nu*
Quote from Funbeat user on 12 September 2010, 15:08Jessie: Bara övar mig inför den rätta jägarinnans ankomst.
Jessie: Bara övar mig inför den rätta jägarinnans ankomst.
Quote from Funbeat user on 12 September 2010, 18:30Insåg nyligen att det fanns ju en singelflik på funbeat. Själv så hamnade jag i singelträsket för ett drygt år sedan. Ja, i alla fall så försöker jag mig på en typ av självpresentation.
Jag heter Roger är 45 år, väger 85kg och är 186 cm lång. Jag har två
Insåg nyligen att det fanns ju en singelflik på funbeat. Själv så hamnade jag i singelträsket för ett drygt år sedan. Ja, i alla fall så försöker jag mig på en typ av självpresentation.
Jag heter Roger är 45 år, väger 85kg och är 186 cm lång. Jag har två
Quote from Funbeat user on 12 September 2010, 18:45Välkommen Roger, det är bara att pladdra på!
Välkommen Roger, det är bara att pladdra på!
Quote from Funbeat user on 12 September 2010, 19:11Ett varmt välkommen till alla nykomlingar! 😀
Ett varmt välkommen till alla nykomlingar! 😀
Quote from Funbeat user on 12 September 2010, 19:36Välkomna alla nya! Klafsa på i vårt singelträsk och känn er som hemma! 🙂
Välkomna alla nya! Klafsa på i vårt singelträsk och känn er som hemma! 🙂
Quote from Fredric Lagerström on 12 September 2010, 19:39Ja, jag har köpt nýa innersulor idag. Är redo för klafsande!
Ja, jag har köpt nýa innersulor idag. Är redo för klafsande!
Quote from Funbeat user on 12 September 2010, 19:46Jamen då får man "klafsa på" , det kanske blir som en lerinpackning 😉
Jamen då får man "klafsa på" , det kanske blir som en lerinpackning 😉