Quote from Funbeat user on 13 September 2010, 07:09tack för välkomnandet och välkommen roger =)
tack för välkomnandet och välkommen roger =)
Quote from Funbeat user on 13 September 2010, 19:30Välkommna alla nya som har tillkommit typ de senaste veckorna 🙂 Jag börjar bli en av inventarierna här inna på forumet, men är aktiv i perioder 🙂
Välkommna alla nya som har tillkommit typ de senaste veckorna 🙂 Jag börjar bli en av inventarierna här inna på forumet, men är aktiv i perioder 🙂
Quote from Funbeat user on 13 September 2010, 19:32Andra människor har soffor, bord, stolar etc som inventarier. Vi på FB har Björn! 😀 (sorry Björn, kunde inte låta bli ;))
Andra människor har soffor, bord, stolar etc som inventarier. Vi på FB har Björn! 😀 (sorry Björn, kunde inte låta bli ;))
Quote from Funbeat user on 13 September 2010, 19:37Tror inte att jag sagt välkommen, så jag gör det nu. Välkomna!
Tror inte att jag sagt välkommen, så jag gör det nu. Välkomna!
Quote from Funbeat user on 13 September 2010, 19:47Välkomna alla nya, må ni bli kortvariga i denna vrå av cyberrymden 🙂
Välkomna alla nya, må ni bli kortvariga i denna vrå av cyberrymden 🙂
Quote from Funbeat user on 13 September 2010, 20:40Tack allihopa! Blir lite rädd att man försvinner i någon vrå i cyberrymden och dyker upp som en förvirrad asket om 50 år ´;)
Tack allihopa! Blir lite rädd att man försvinner i någon vrå i cyberrymden och dyker upp som en förvirrad asket om 50 år ´;)
Quote from Funbeat user on 13 September 2010, 22:20Niklas heter jag o är 46 år
Är inte så hemma i den här värden men kanske kan lära mej
Tränar för att må bra o må bättre i framtiden
Är lite rörigt nu o ett tag framåt
Håller på o ska sälja gården med allt det hör till
Men men det ska nog bli väl med tiden
Niklas heter jag o är 46 år
Är inte så hemma i den här värden men kanske kan lära mej
Tränar för att må bra o må bättre i framtiden
Är lite rörigt nu o ett tag framåt
Håller på o ska sälja gården med allt det hör till
Men men det ska nog bli väl med tiden
Quote from Funbeat user on 13 September 2010, 22:22Välkommen Niklas
Välkommen Niklas
Quote from Funbeat user on 13 September 2010, 22:22Välkommen Niklas! Se till och få plats i soffan så får du ett glas strax.
Välkommen Niklas! Se till och få plats i soffan så får du ett glas strax.
Quote from Funbeat user on 13 September 2010, 22:26Välkommen, känn dig som hemma!
Välkommen, känn dig som hemma!