Quote from Funbeat user on 13 September 2010, 22:27Välkommen Niklas! Slå dig ner här hos oss i singelträsket, bäst du behåller stövlarna på! 🙂
Välkommen Niklas! Slå dig ner här hos oss i singelträsket, bäst du behåller stövlarna på! 🙂
Quote from Funbeat user on 13 September 2010, 22:29Välkommen Niklas! Då är vi två som är "gröna i singel cyber branschen" 🙂
Välkommen Niklas! Då är vi två som är "gröna i singel cyber branschen" 🙂
Quote from Funbeat user on 14 September 2010, 07:45Välkommen alla nya.
Välkommen alla nya.
Quote from ellen olsson on 14 September 2010, 07:47Välkommen! *häller upp Champagne i glasen*
Välkommen! *häller upp Champagne i glasen*
Quote from Funbeat user on 14 September 2010, 07:54Välkommen Niklas
Välkommen Niklas
Quote from Funbeat user on 14 September 2010, 07:55Välkomna alla nya, tur det kommer lite påfyllning eftersom vi väntar ett massavhopp inom snar framtid.
Jag sitter fortfarande och klurar på det där med avbytarbänken, är det bra eller inte att befinna sig där och vad händer om man blir kvar för länge? B
Välkomna alla nya, tur det kommer lite påfyllning eftersom vi väntar ett massavhopp inom snar framtid.
Jag sitter fortfarande och klurar på det där med avbytarbänken, är det bra eller inte att befinna sig där och vad händer om man blir kvar för länge? B
Quote from ellen olsson on 14 September 2010, 08:16Anna: Du får se till att vara uppvärmd och redo att hoppa in. 🙂
Anna: Du får se till att vara uppvärmd och redo att hoppa in. 🙂
Quote from Funbeat user on 14 September 2010, 12:42Jag bugar o bockar inför en samling gemytliga mäniskor.
Sitter vid datorn o roar mej själv när jag väntar in UPS som ska komma med mina nya cykel glasögon.
För den nyfikne fins bilder på gården på följande länkhttp://bostad.lansfast.se/AllaBilder.aspx?G
Jag bugar o bockar inför en samling gemytliga mäniskor.
Sitter vid datorn o roar mej själv när jag väntar in UPS som ska komma med mina nya cykel glasögon.
För den nyfikne fins bilder på gården på följande länk
Quote from Funbeat user on 14 September 2010, 20:03Tro mig Fredrik... jag är redo och uppvärmd. (t+)
Tro mig Fredrik... jag är redo och uppvärmd. (t+)
Quote from Lydia Stoyanova on 14 September 2010, 22:10Välkomna magnus, Niklas & Morran!
Morran, har du alla bokstäver på ditt körkort då? All respekt till dig för den fordonsförarprestationen, även om taxi & buss eventuellt saknas.
För egen del har jag enbart ett B & oddsen för förändring är nog högst på a
Välkomna magnus, Niklas & Morran!
Morran, har du alla bokstäver på ditt körkort då? All respekt till dig för den fordonsförarprestationen, även om taxi & buss eventuellt saknas.
För egen del har jag enbart ett B & oddsen för förändring är nog högst på a