Quote from Funbeat user on 17 September 2010, 08:15De som helt säkert har träffats här och lämnat tillsammans är:
AM R. Medväska och hennes karl (de har barn ihop nu!)
Anna och Mats (de bor fortfarande i olika länder då, men snaaart så...)
Elin och Fredrik (som blev sambos på riktigt i förra veckan!)
och
De som helt säkert har träffats här och lämnat tillsammans är:
AM R. Medväska och hennes karl (de har barn ihop nu!)
Anna och Mats (de bor fortfarande i olika länder då, men snaaart så...)
Elin och Fredrik (som blev sambos på riktigt i förra veckan!)
och
Quote from Funbeat user on 17 September 2010, 08:17AM&RR hade barn innan de träffades.
AM&RR hade barn innan de träffades.
Quote from Funbeat user on 17 September 2010, 08:18Men har de inte fått en ihop nu också?
Men har de inte fått en ihop nu också?
Quote from Funbeat user on 17 September 2010, 08:19Det tror jag blir svårt.
Det tror jag blir svårt.
Quote from Funbeat user on 17 September 2010, 08:20Ähepp.. då är det ett TILL par då... *mumlar om nån tråd där någon efterlyste Funbeatbebisar....*
Edit: Jeanette B har en funbeatbebis, men fasen också, jag kan inte hitta vad karln heter? *sura över*
Ähepp.. då är det ett TILL par då... *mumlar om nån tråd där någon efterlyste Funbeatbebisar....*
Edit: Jeanette B har en funbeatbebis, men fasen också, jag kan inte hitta vad karln heter? *sura över*
Quote from Funbeat user on 17 September 2010, 08:22Har inte Bruse lyckats få till några?
Har inte Bruse lyckats få till några?
Quote from Funbeat user on 17 September 2010, 09:38😀 HEEEEEEEEEJ Jessie!!!! 😀
😀 HEEEEEEEEEJ Jessie!!!! 😀
Quote from Funbeat user on 17 September 2010, 09:49Hello! Ryktet går jag omnämns i en tråd!! Har jag en Funbeatbebis Jessie? Är det en karl eller "riktiga" barn som menas?
Mina två "barn" är numer 18 o 20 år gamla och deras far vet inte om Funbeats existens ens!
Hello! Ryktet går jag omnämns i en tråd!! Har jag en Funbeatbebis Jessie? Är det en karl eller "riktiga" barn som menas?
Mina två "barn" är numer 18 o 20 år gamla och deras far vet inte om Funbeats existens ens!
Quote from Funbeat user on 17 September 2010, 09:53Det är den här tråden det snackas om. http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=807023
Det är den här tråden det snackas om. http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=807023
Quote from Funbeat user on 17 September 2010, 10:01Fel Jeanette B liksom (kan ni inte vara liiite mer originella i era val av fb-nicks?)... Lugn och fin nu Jeanette, DU måste inte skaffa några funbeatbebisar. Bra va? 😀
Fel Jeanette B liksom (kan ni inte vara liiite mer originella i era val av fb-nicks?)... Lugn och fin nu Jeanette, DU måste inte skaffa några funbeatbebisar. Bra va? 😀