Quote from Funbeat user on 17 September 2010, 10:45Jaa Hasse, iaf om JAG börjar KRÄVA att ANDRA ska skaffa barn?!?
Jaa Hasse, iaf om JAG börjar KRÄVA att ANDRA ska skaffa barn?!?
Quote from Funbeat user on 17 September 2010, 14:31Håller med Lucas skönt att "se" att du lever Jeanette:-)
Håller med Lucas skönt att "se" att du lever Jeanette:-)
Quote from Funbeat user on 17 September 2010, 16:34Välkommen Niklas!
Välkommen Niklas!
Quote from Funbeat user on 17 September 2010, 17:39Tack Emelie G! 🙂 Trodde inte det skulle märkas om jag höll mej härifrån det finns ju så många härliga människor här inne som är mycket mer aktiva än jag! 🙂
Tack Emelie G! 🙂 Trodde inte det skulle märkas om jag höll mej härifrån det finns ju så många härliga människor här inne som är mycket mer aktiva än jag! 🙂
Quote from Funbeat user on 17 September 2010, 17:49Tack Lena
Håller på o vimsar runt lite bland trådarna.
Jag försöker se o lära
Tack Lena
Håller på o vimsar runt lite bland trådarna.
Jag försöker se o lära
Quote from Funbeat user on 18 September 2010, 17:22Hej alla,
dags att krypa ur garderoben och krysta fram en presentation.
39år man boende i förort norr om Sthlm.
Har 2 barn varannan vecka och en hund på heltid.
Utövar löpning, utförsåkning och innebandy.182cm
ca 75kg
Hej alla,
dags att krypa ur garderoben och krysta fram en presentation.
39år man boende i förort norr om Sthlm.
Har 2 barn varannan vecka och en hund på heltid.
Utövar löpning, utförsåkning och innebandy.
182cm
ca 75kg
Quote from Funbeat user on 18 September 2010, 17:27Då är det väl hög tid att presentera sig här.
Den korta varianten:
Här har ni lite (190cm*90kg) norrländskt sockervadd, som tränar handboll och cykling, som grädde på moset blir det emellanåt några gymbesökDen lite längre:
Har alltid tränat och måste r
Då är det väl hög tid att presentera sig här.
Den korta varianten:
Här har ni lite (190cm*90kg) norrländskt sockervadd, som tränar handboll och cykling, som grädde på moset blir det emellanåt några gymbesök
Den lite längre:
Har alltid tränat och måste r
Quote from Funbeat user on 18 September 2010, 17:28Välkomna Henrik och Putte!
Hoppas ni kommer att trivas här i träsket 😀
Välkomna Henrik och Putte!
Hoppas ni kommer att trivas här i träsket 😀
Quote from Funbeat user on 18 September 2010, 17:29Välkomna Henrik och Putte till denna delen av cyberspace!
Välkomna Henrik och Putte till denna delen av cyberspace!
Quote from Funbeat user on 18 September 2010, 17:31Välkommen ut ur garderoben Henrik (om du känner för det kanske du kan specificera vilken garderob så att vi flickor vet vad som gäller?;))! Hoppas att du ska trivas här hos oss! Behåll stövlarna på och slå dig ner hos oss andra här i singelträsket så komm
Välkommen ut ur garderoben Henrik (om du känner för det kanske du kan specificera vilken garderob så att vi flickor vet vad som gäller?;))! Hoppas att du ska trivas här hos oss! Behåll stövlarna på och slå dig ner hos oss andra här i singelträsket så komm