Quote from Funbeat user on 18 September 2010, 18:08Linda & Hasse?????
nu är du mer förvirrad än vanligt Helena
🙂
Linda & Hasse?????
nu är du mer förvirrad än vanligt Helena
🙂
Quote from Funbeat user on 18 September 2010, 18:10Ja, jag heter ju Lina, men ska inte på någon dejt 🙁
Det är bara Hasse och Jessie som ska ut och roa sig.... 😉
Ja, jag heter ju Lina, men ska inte på någon dejt 🙁
Det är bara Hasse och Jessie som ska ut och roa sig.... 😉
Quote from Funbeat user on 18 September 2010, 18:17"Mer förvirrad än vanligt"??? Jag är väl aldrig förvirrad *Kliar mig i huvudet och fattar nada...*
"Mer förvirrad än vanligt"??? Jag är väl aldrig förvirrad *Kliar mig i huvudet och fattar nada...*
Quote from Funbeat user on 18 September 2010, 18:52Välkomna Henrik och Putte!
Jag tror Fredrik väntar på skumpan tills Lina och jag kan vara med och skåla 🙂
Välkomna Henrik och Putte!
Jag tror Fredrik väntar på skumpan tills Lina och jag kan vara med och skåla 🙂
Quote from Funbeat user on 18 September 2010, 18:56Ja, det tror jag med, vi är ju på jobb och sliter för vår lön 😉
Ja, det tror jag med, vi är ju på jobb och sliter för vår lön 😉
Quote from Funbeat user on 18 September 2010, 18:56Välkomna alla nya. Hoppas ni kommer trivas men inte för bra 🙂
Välkomna alla nya. Hoppas ni kommer trivas men inte för bra 🙂
Quote from Funbeat user on 18 September 2010, 20:02Helena: jag bor i Kungsängen. Var håller du till?
Helena: jag bor i Kungsängen. Var håller du till?
Quote from Funbeat user on 18 September 2010, 21:34Helena: Om du fixar en dejt åt mig vill jag gärna veta om det. Helst med tid, plats och person 😉
Helena: Om du fixar en dejt åt mig vill jag gärna veta om det. Helst med tid, plats och person 😉
Quote from Funbeat user on 18 September 2010, 21:48Ser att stammisarna hunnit före.
Lyfter på hatten o säger välkommen in Henrik o Putte
Ser att stammisarna hunnit före.
Lyfter på hatten o säger välkommen in Henrik o Putte
Quote from ellen olsson on 18 September 2010, 21:57Linda: Du behöver veta tid, plats och aktivitet. Person är tydligen en bonus...
Välkommen alla nya! *häller upp Champagne*
Linda: Du behöver veta tid, plats och aktivitet. Person är tydligen en bonus...
Välkommen alla nya! *häller upp Champagne*