Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELPresentation av Singel-medlemmar
You need to log in to create posts and topics.

Välkomna Henrik och Putte till träsket 🙂

Välkoma Henrik och Putte, bra att det kommer lite nytt blod, då det finns många som lämnat oss... hoppas n í kommer känna er som hemma:D

Tack för välkomnandet. 🙂

Jag har presenterat mig förut och jag gör det igen. Så ingen glömmer bort mig. 😛

Katarina, 29 år, singel i Östhammar. Hade min senaste lite längre relation för två år sedan (men har hunnit med två parenteser). Jag har inga barn men en hund. Jag dricker

Katarina: I närheten säger du? Det verkar ju annars som om ett ordentligt geografiskt avstånd - åtminstone till en början - är en fördel i den här gruppen...

Det är lättare att ses och lära känna varandra om killen är i närheten, annars kan man bygga upp en massa felaktiga förväntningar. Och det vore ju kul att kunna åka hem en kväll och bara ses, utan att det blir ett för stort projekt... tänkte jag.. .:)

Katarina: Det går alldeles utmärkt att lära känna varandra trots ett stort avstånd... det blir förvisso många timmar i telefon, men det går verkligen jättebra 😀
Självklart är det ju trevligt att bo nära varandra så att man kan spontanträffas - men när vä

Katarina: Visst är det så och egentligen håller jag med dig. Det är en klar fördel om man kan träffas även på dagar när man jobbar. 🙂
Jag tycker dock att det är väldigt intressant att så många av paren som bildats här har varit geografiskt "handikappade

Ja Fredrik, visst är det intressant... 😀

Hej Katarina! Välkommen.