Quote from Funbeat user on 19 September 2010, 19:17Välkomna Henrik och Putte till träsket 🙂
Välkomna Henrik och Putte till träsket 🙂
Quote from Funbeat user on 19 September 2010, 20:21Välkoma Henrik och Putte, bra att det kommer lite nytt blod, då det finns många som lämnat oss... hoppas n í kommer känna er som hemma:D
Välkoma Henrik och Putte, bra att det kommer lite nytt blod, då det finns många som lämnat oss... hoppas n í kommer känna er som hemma:D
Quote from Funbeat user on 19 September 2010, 21:36Tack för välkomnandet. 🙂
Tack för välkomnandet. 🙂
Quote from Funbeat user on 19 September 2010, 22:01Jag har presenterat mig förut och jag gör det igen. Så ingen glömmer bort mig. 😛
Katarina, 29 år, singel i Östhammar. Hade min senaste lite längre relation för två år sedan (men har hunnit med två parenteser). Jag har inga barn men en hund. Jag dricker
Jag har presenterat mig förut och jag gör det igen. Så ingen glömmer bort mig. 😛
Katarina, 29 år, singel i Östhammar. Hade min senaste lite längre relation för två år sedan (men har hunnit med två parenteser). Jag har inga barn men en hund. Jag dricker
Quote from ellen olsson on 19 September 2010, 22:05Katarina: I närheten säger du? Det verkar ju annars som om ett ordentligt geografiskt avstånd - åtminstone till en början - är en fördel i den här gruppen...
Katarina: I närheten säger du? Det verkar ju annars som om ett ordentligt geografiskt avstånd - åtminstone till en början - är en fördel i den här gruppen...
Quote from Funbeat user on 19 September 2010, 22:10Det är lättare att ses och lära känna varandra om killen är i närheten, annars kan man bygga upp en massa felaktiga förväntningar. Och det vore ju kul att kunna åka hem en kväll och bara ses, utan att det blir ett för stort projekt... tänkte jag.. .:)
Det är lättare att ses och lära känna varandra om killen är i närheten, annars kan man bygga upp en massa felaktiga förväntningar. Och det vore ju kul att kunna åka hem en kväll och bara ses, utan att det blir ett för stort projekt... tänkte jag.. .:)
Quote from Funbeat user on 19 September 2010, 22:17Katarina: Det går alldeles utmärkt att lära känna varandra trots ett stort avstånd... det blir förvisso många timmar i telefon, men det går verkligen jättebra 😀
Självklart är det ju trevligt att bo nära varandra så att man kan spontanträffas - men när vä
Katarina: Det går alldeles utmärkt att lära känna varandra trots ett stort avstånd... det blir förvisso många timmar i telefon, men det går verkligen jättebra 😀
Självklart är det ju trevligt att bo nära varandra så att man kan spontanträffas - men när vä
Quote from ellen olsson on 19 September 2010, 22:19Katarina: Visst är det så och egentligen håller jag med dig. Det är en klar fördel om man kan träffas även på dagar när man jobbar. 🙂
Jag tycker dock att det är väldigt intressant att så många av paren som bildats här har varit geografiskt "handikappade
Katarina: Visst är det så och egentligen håller jag med dig. Det är en klar fördel om man kan träffas även på dagar när man jobbar. 🙂
Jag tycker dock att det är väldigt intressant att så många av paren som bildats här har varit geografiskt "handikappade
Quote from Funbeat user on 19 September 2010, 22:20Ja Fredrik, visst är det intressant... 😀
Ja Fredrik, visst är det intressant... 😀
Quote from Funbeat user on 19 September 2010, 22:20Hej Katarina! Välkommen.
Hej Katarina! Välkommen.