Quote from Funbeat user on 28 September 2010, 14:00Intressant tråd. Alltid spännande med nya kontaktytor.
Själv så är jag en normalbyggd pojke (183/78) på snart 30 år som valt att på nytt försöka komma igång med styrketräningen igen. Sist jag körde seriöst var rätt länge sedan så det känns lätt att komma
Intressant tråd. Alltid spännande med nya kontaktytor.
Själv så är jag en normalbyggd pojke (183/78) på snart 30 år som valt att på nytt försöka komma igång med styrketräningen igen. Sist jag körde seriöst var rätt länge sedan så det känns lätt att komma
Quote from Funbeat user on 28 September 2010, 14:08Välkommen även du Christoffer!
Välkommen även du Christoffer!
Quote from Fredric Lagerström on 28 September 2010, 14:09WelcomeHenrik och christoffer! Medans vi avvaktar Fredrik bjuuuder jag snus. Jag skriver mobilt och har inte bokstav med prick eller ring.
WelcomeHenrik och christoffer! Medans vi avvaktar Fredrik bjuuuder jag snus. Jag skriver mobilt och har inte bokstav med prick eller ring.
Quote from Funbeat user on 28 September 2010, 14:11Christoffer >> Tag plats i soffan bland de andra så kommer Fredrik strax med lite ädel dryck
Christoffer >> Tag plats i soffan bland de andra så kommer Fredrik strax med lite ädel dryck
Quote from Funbeat user on 28 September 2010, 14:34Man tackar, man tackar.
Man tackar, man tackar.
Quote from ellen olsson on 28 September 2010, 14:43Välkommen alla nya!
*häller upp Champagne i glasen*
Välkommen alla nya!
*häller upp Champagne i glasen*
Quote from Funbeat user on 28 September 2010, 14:54Tyvärr så tillåter mitt företags alkohol- och drogpolicy inte sådana här trevliga utsvävningar under arbetstid.
*Täcker glaset med plastfolie och ämnar att njuta av bubblet något senare*
Tack Fredrik!
Tyvärr så tillåter mitt företags alkohol- och drogpolicy inte sådana här trevliga utsvävningar under arbetstid.
*Täcker glaset med plastfolie och ämnar att njuta av bubblet något senare*
Tack Fredrik!
Quote from Funbeat user on 28 September 2010, 14:59Trist Christoffer. På mitt jobb får vi champagne lite nu och då (H) (t+)
Inte i dag dock. Nu är det fika!
Trist Christoffer. På mitt jobb får vi champagne lite nu och då (H) (t+)
Inte i dag dock. Nu är det fika!
Quote from Funbeat user on 28 September 2010, 15:51Välkommen Christoffer! Bara att ta plats i vårt singelträsk. 🙂
Ja, uppehåll verkar alltid vara en god idé i början, tyvärr kommer det alltid tillbaka och biter en där bak...
Välkommen Christoffer! Bara att ta plats i vårt singelträsk. 🙂
Ja, uppehåll verkar alltid vara en god idé i början, tyvärr kommer det alltid tillbaka och biter en där bak...
Quote from Funbeat user on 28 September 2010, 16:28Är väl dags att presentera sig på denna sida 🙂
Är lite dålig på detta med presentationer så de blir en kortare variant. Är en tjej på 24 år som pluggar i Falun. När jag har tid så försöker jag att träna men de går lite sådär med det under vissa periode
Är väl dags att presentera sig på denna sida 🙂
Är lite dålig på detta med presentationer så de blir en kortare variant. Är en tjej på 24 år som pluggar i Falun. När jag har tid så försöker jag att träna men de går lite sådär med det under vissa periode