Quote from Funbeat user on 19 September 2010, 22:56Javisst kan distans förhållanden funka, mitt xx bodde 45mil bort(Örebro).. Och vi träffades i 3år...
Javisst kan distans förhållanden funka, mitt xx bodde 45mil bort(Örebro).. Och vi träffades i 3år...
Quote from Funbeat user on 19 September 2010, 23:11Katarina, vart lämnar man ansökan?
Katarina, vart lämnar man ansökan?
Quote from Funbeat user on 21 September 2010, 18:27Men... Du bor ju på fel sida landet Katarina 🙁
Men... Du bor ju på fel sida landet Katarina 🙁
Quote from Funbeat user on 21 September 2010, 18:56Jag såg just din presentationsbild Johan, och kom på att du har ju tamejfan rätt.
Jag såg just din presentationsbild Johan, och kom på att du har ju tamejfan rätt.
Quote from Funbeat user on 23 September 2010, 10:03@Katarina. För oss stockholmare så bor du bara en cykel tur bort 🙂
@Katarina. För oss stockholmare så bor du bara en cykel tur bort 🙂
Quote from Funbeat user on 28 September 2010, 12:41Bor i stockholm. Älskar träning. Vill ha fler att ringa och snacka träning, livets vinklingar, spåna på nya upptåg...
Finns det?
Har tillgång till fina paddelvatten (kajak finns att låna). Älskar att springa i skogen (tex sörmlandsleden). Någon som har SA
Bor i stockholm. Älskar träning. Vill ha fler att ringa och snacka träning, livets vinklingar, spåna på nya upptåg...
Finns det?
Har tillgång till fina paddelvatten (kajak finns att låna). Älskar att springa i skogen (tex sörmlandsleden). Någon som har SA
Quote from Funbeat user on 28 September 2010, 12:51Välkommen Henrik S! Det är bara att behålla stövlarna på och slå dig ner i vårt singelträsk! Vi har haft lite avhopp på sistone så det finns gott om plats! 🙂 Snart kommer Fredrik med lite välkomstbubbel!
Välkommen Henrik S! Det är bara att behålla stövlarna på och slå dig ner i vårt singelträsk! Vi har haft lite avhopp på sistone så det finns gott om plats! 🙂 Snart kommer Fredrik med lite välkomstbubbel!
Quote from Funbeat user on 28 September 2010, 13:05Välkommen Henrik! Hoppas du ska trivas hos oss i "träsket" (H) *ropar på Fredrik med champagnen*
Välkommen Henrik! Hoppas du ska trivas hos oss i "träsket" (H) *ropar på Fredrik med champagnen*
Quote from Funbeat user on 28 September 2010, 13:36Hej Henrik och välkommen in i gänget!
Fint namn du har!
Att skriva att man har kajak att låna är nog det bästa sättet att få många kompisar här 🙂Eller hur, kompis?!
Hej Henrik och välkommen in i gänget!
Fint namn du har!
Att skriva att man har kajak att låna är nog det bästa sättet att få många kompisar här 🙂
Eller hur, kompis?!
Quote from Funbeat user on 28 September 2010, 13:47Henrik >> Välkommen !! Ta plats i soffan så kommer Fredrik med lite härlig bubbel !!!
Henrik >> Välkommen !! Ta plats i soffan så kommer Fredrik med lite härlig bubbel !!!