Quote from Funbeat user on 15 September 2010, 05:56Jag måste ju välkomna alla nya som dykt upp dom senaste veckorna, hoppas ni ska trivas, men det tror jag nog att ni gör för det är ett riktigt härligt gäng ni kommit in i 😀
Jag måste ju välkomna alla nya som dykt upp dom senaste veckorna, hoppas ni ska trivas, men det tror jag nog att ni gör för det är ett riktigt härligt gäng ni kommit in i 😀
Quote from Funbeat user on 15 September 2010, 06:41Välkommen till de nya som jag inte välkomnat ännu. 😀
Välkommen till de nya som jag inte välkomnat ännu. 😀
Quote from Funbeat user on 15 September 2010, 07:44Välkommen alla nya !! Ser att ni redan har fått er ädla dryck !!!
Välkommen alla nya !! Ser att ni redan har fått er ädla dryck !!!
Quote from Funbeat user on 16 September 2010, 22:05har personer "hittat" varandra på den här tråden? nyfiken
🙂
har personer "hittat" varandra på den här tråden? nyfiken
🙂
Quote from Funbeat user on 16 September 2010, 22:11Nadine: Japp...jag tror det...:-)
Nadine: Japp...jag tror det...:-)
Quote from Funbeat user on 16 September 2010, 22:21Jag känner till fyra par i alla fall. *funderar på om det kan vara några fler* (Och det är ju bara dem som verkligen osinglat sig - sedan hur många som har kuckelimuckat har jag ingen aning om (H))
Jag känner till fyra par i alla fall. *funderar på om det kan vara några fler* (Och det är ju bara dem som verkligen osinglat sig - sedan hur många som har kuckelimuckat har jag ingen aning om (H))
Quote from Funbeat user on 16 September 2010, 22:23kuckelimuckat - jösses vilket sött ord 😉
kuckelimuckat - jösses vilket sött ord 😉
Quote from Funbeat user on 16 September 2010, 22:24Är det inte felstavat?
Är det inte felstavat?
Quote from Funbeat user on 16 September 2010, 22:26är det?
jag bara skrev....
Hur stavas det då? Kuck men minus c eller? hehe
är det?
jag bara skrev....
Hur stavas det då? Kuck men minus c eller? hehe
Quote from Funbeat user on 16 September 2010, 22:32Två som lämnar oss idag har väl funnit varandra här!? Vill i alla fall minnas en eller annan fb-träff där båda var med 😉
Två som lämnar oss idag har väl funnit varandra här!? Vill i alla fall minnas en eller annan fb-träff där båda var med 😉