Quote from Funbeat user on 10 October 2008, 19:53Ja just det jag menade, och du har vänt "nyllet" till nu .....:-)
Ja just det jag menade, och du har vänt "nyllet" till nu .....:-)
Quote from Rasmus Olsson on 10 October 2008, 19:58Tyckte ni skulle få se en orakade sidan.
Tyckte ni skulle få se en orakade sidan.
Quote from Funbeat user on 10 October 2008, 23:21Haha . jag tycker den ser ganska rakad ut 🙂
Haha . jag tycker den ser ganska rakad ut 🙂
Quote from Rasmus Olsson on 10 October 2008, 23:37hahaha, då har du inte sätt den andra sidan utan cykelbrallor...
hahaha, då har du inte sätt den andra sidan utan cykelbrallor...
Quote from Funbeat user on 29 October 2008, 18:21Tillägger till min presentation att jag nu har en ny avatar, som föreställer mig i otecknad version!
Feel free to F5 at any time to see the result 😉
Förövrigt så är fotot ifrån Måndag 27/10-08
Tillägger till min presentation att jag nu har en ny avatar, som föreställer mig i otecknad version!
Feel free to F5 at any time to see the result 😉
Förövrigt så är fotot ifrån Måndag 27/10-08
Quote from Rasmus Olsson on 29 October 2008, 19:01Måste få höja en varningens finger. Tänk på att inte alla i den här tråden är den de utger sig för att vara. :@
Måste få höja en varningens finger. Tänk på att inte alla i den här tråden är den de utger sig för att vara. :@
Quote from Funbeat user on 29 October 2008, 19:52Ytterst skum diskussion det här! Men ack så spännande...Vad är det som inte är som det verkar?
Ytterst skum diskussion det här! Men ack så spännande...Vad är det som inte är som det verkar?
Quote from Funbeat user on 30 October 2008, 19:57Bruse - menar du det faktum att inte alla är singlar?
Bruse - menar du det faktum att inte alla är singlar?
Quote from Rasmus Olsson on 30 October 2008, 20:15Exakt Lena.
Exakt Lena.
Quote from Funbeat user on 30 October 2008, 20:45Folk med kärleksliv inne i singelgruppen? Då tycker jag de borde dela med sig, share the love!
Folk med kärleksliv inne i singelgruppen? Då tycker jag de borde dela med sig, share the love!