Quote from Funbeat user on 30 October 2008, 20:51Jag e visserligen singel....
Men vill någon ha lite kärlek av mig, så delar jag gärna med mig. 😉
Jag e visserligen singel....
Men vill någon ha lite kärlek av mig, så delar jag gärna med mig. 😉
Quote from Rasmus Olsson on 30 October 2008, 21:03Nu ska jag hålla käften å inte säga mer. Eller hur Carina?
Nu ska jag hålla käften å inte säga mer. Eller hur Carina?
Quote from Funbeat user on 30 October 2008, 21:38Va?! Hur blev jag inblandad??! Jag e då iaf certifierad singel.
Share zö lööve å allt sånt men jag börjar undra om jag inte skulle kunna offra mig på en liten livskamrat för i min hyra verkar inte ingå tillräckligt med värme. Brrr. Kalla lakan.
Va?! Hur blev jag inblandad??! Jag e då iaf certifierad singel.
Share zö lööve å allt sånt men jag börjar undra om jag inte skulle kunna offra mig på en liten livskamrat för i min hyra verkar inte ingå tillräckligt med värme. Brrr. Kalla lakan.
Quote from Funbeat user on 31 October 2008, 22:0434 årig härjedalska som bott i Stockholm drygt 8 år. försöker att komma igång med träningen igen för att få bort det där konstiga som lagt sig runt mage och på andra konstiga ställen.
34 årig härjedalska som bott i Stockholm drygt 8 år. försöker att komma igång med träningen igen för att få bort det där konstiga som lagt sig runt mage och på andra konstiga ställen.
Quote from Rasmus Olsson on 31 October 2008, 22:25Konstiga ställen som skafferiet, garderoben, under soffan....?
Konstiga ställen som skafferiet, garderoben, under soffan....?
Quote from Funbeat user on 1 November 2008, 08:54Kan avboka sängsällskapet - jag hittade ett öppet vädringsfönster några minusnätter senare... (#)
Kan avboka sängsällskapet - jag hittade ett öppet vädringsfönster några minusnätter senare... (#)
Quote from Rasmus Olsson on 1 November 2008, 08:57Fasen också...
Fasen också...
Quote from Funbeat user on 1 November 2008, 12:16vädringsfönster? Var tanken att man skulle klättra in genom det... måste man vara en smal typ då ...
och nu var det stängt också då blir det ju ännu svårare Carina 😉
vädringsfönster? Var tanken att man skulle klättra in genom det... måste man vara en smal typ då ...
och nu var det stängt också då blir det ju ännu svårare Carina 😉
Quote from Funbeat user on 1 November 2008, 13:09Aschh va fasen e det därför det är så tomt på karlar hemma hos mig!!
Aschh va fasen e det därför det är så tomt på karlar hemma hos mig!!
Quote from Funbeat user on 1 November 2008, 13:24Jag vågar dock påstå att jag är så där i ingenmans land 😛 Att det är lite mittemellan! 😛 Och jag trivs här ganska fint. På nåt vis 😛 Skulle ju bege mig härifrån för lite över en månad sen, men sa att jag gav det en vecka till och vips så var jag fast i
Jag vågar dock påstå att jag är så där i ingenmans land 😛 Att det är lite mittemellan! 😛 Och jag trivs här ganska fint. På nåt vis 😛 Skulle ju bege mig härifrån för lite över en månad sen, men sa att jag gav det en vecka till och vips så var jag fast i