Quote from Funbeat user on 20 November 2008, 15:57Det var väl underförstått i Malins första mening - hon dumpade killen för att hon ville få skriva i singelgruppen! En anledning så god som någon! 🙂
Det var väl underförstått i Malins första mening - hon dumpade killen för att hon ville få skriva i singelgruppen! En anledning så god som någon! 🙂
Quote from Rasmus Olsson on 20 November 2008, 16:43Ja, för handlar det bara om storleken, skulle alla cykla omkring på cyklar i storlek XL.
Det är inte storleken det hänger på, utan hur snabbt och graciöst man cyklar.
Ja, för handlar det bara om storleken, skulle alla cykla omkring på cyklar i storlek XL.
Det är inte storleken det hänger på, utan hur snabbt och graciöst man cyklar.
Quote from Funbeat user on 20 November 2008, 17:06Nu handlade det om en Ford. Du vet *brrrrmhhhrbrrrr*.
Nu handlade det om en Ford. Du vet *brrrrmhhhrbrrrr*.
Quote from Rasmus Olsson on 20 November 2008, 17:12Fård?
Fård?
Quote from Funbeat user on 20 November 2008, 17:41Det ända som gäller är VOLVO *ler stort*
Det ända som gäller är VOLVO *ler stort*
Quote from Fredric Lagerström on 20 November 2008, 19:56*jag rullar*
*jag rullar*
Quote from Funbeat user on 21 November 2008, 08:15Godmorgon!! Ser att den här diskussionen pågått ett tag men jag hoppar in ändå. Är en 37-årig masjävel i Sthlm. Håller på med klassikern men ju nu är kryckorna mitt träningsredskap.
Godmorgon!! Ser att den här diskussionen pågått ett tag men jag hoppar in ändå. Är en 37-årig masjävel i Sthlm. Håller på med klassikern men ju nu är kryckorna mitt träningsredskap.
Quote from Funbeat user on 22 November 2008, 19:1234 år, singel med 2 barn varannan vecka. 172cm lång. Väger alldeles för mycket, men inte länge till får jag hoppas ;-D
Bor i Vendelsö/Haninge i en 3 rummare.
Har börjat träna för att komma iform, kör styrketräning samt så försöker jag testa lite olika pas
34 år, singel med 2 barn varannan vecka. 172cm lång. Väger alldeles för mycket, men inte länge till får jag hoppas ;-D
Bor i Vendelsö/Haninge i en 3 rummare.
Har börjat träna för att komma iform, kör styrketräning samt så försöker jag testa lite olika pas
Quote from Funbeat user on 22 November 2008, 23:32Hej hej Tomas!
Det är jättelätt att träna med funbeat, nästintill beroendeframkallande 😉
Hej hej Tomas!
Det är jättelätt att träna med funbeat, nästintill beroendeframkallande 😉
Quote from Funbeat user on 7 December 2008, 20:14Kort presentation.
25 år. Enligt passet 173 cm lång. Studerar i Örebro.Letar efter drömkvinnan med stor frustration.
När jag inte studerar eller tränar tycker jag om. att skriva, poesi, regn, böcker, dricka te med vänner, film, musik fast jag är int
Kort presentation.
25 år. Enligt passet 173 cm lång. Studerar i Örebro.
Letar efter drömkvinnan med stor frustration.
När jag inte studerar eller tränar tycker jag om. att skriva, poesi, regn, böcker, dricka te med vänner, film, musik fast jag är int