Quote from Rasmus Olsson on 7 December 2008, 21:02Kristin, varför vill du ha en drömkvinna med stor frustration? Duger det inte med en drömkvinna utan stor frustration?
Kristin, varför vill du ha en drömkvinna med stor frustration? Duger det inte med en drömkvinna utan stor frustration?
Quote from Fredric Lagerström on 7 December 2008, 21:15Tror hon menar: på vilket sätt hon söker drömkvinnan. På ett frustrerat sätt alltså.
Jag kanske ska presentera mej: Jag heter Aadu. Hej!
Tror hon menar: på vilket sätt hon söker drömkvinnan. På ett frustrerat sätt alltså.
Jag kanske ska presentera mej: Jag heter Aadu. Hej!
Quote from Rasmus Olsson on 7 December 2008, 21:31Vem söker inte frustrerat efter en drömkvinna?
Vem söker inte frustrerat efter en drömkvinna?
Quote from Funbeat user on 7 December 2008, 22:07Jag! söker inte efter en drömkvinna. Fast jag hittar en del frusterade män...
Jag! söker inte efter en drömkvinna. Fast jag hittar en del frusterade män...
Quote from Fredric Lagerström on 7 December 2008, 22:16Frustrerade män är en sak.
Frustande en annan kanke lite bättre sak?
Frustrerade män är en sak.
Frustande en annan kanke lite bättre sak?
Quote from Funbeat user on 7 December 2008, 23:24Frustande män gillar jag (H)
Frustande män gillar jag (H)
Quote from Funbeat user on 8 December 2008, 11:13den här diskussionen är frustrerande
den här diskussionen är frustrerande
Quote from Funbeat user on 8 December 2008, 21:02Den här tråden bjöd verkligen på intressant läsning! Kanske kommer här lite till:
28 år, dalkulla som numer bor en bit väster om Stockholm. Älskar att träna, all sorts träning. Just nu är det löpning och Nordic military training som gäller. I ett tidigar
Den här tråden bjöd verkligen på intressant läsning! Kanske kommer här lite till:
28 år, dalkulla som numer bor en bit väster om Stockholm. Älskar att träna, all sorts träning. Just nu är det löpning och Nordic military training som gäller. I ett tidigar
Quote from Funbeat user on 9 December 2008, 10:19Käka gräs är härligt...välkommen hit!
Käka gräs är härligt...välkommen hit!
Quote from Funbeat user on 9 December 2008, 12:41Gräs kan nog vara en bra diet om man vill gå ner i vikt 😉 Välkommen i gruppen Evelina
Gräs kan nog vara en bra diet om man vill gå ner i vikt 😉 Välkommen i gruppen Evelina