Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELPresentation av Singel-medlemmar
You need to log in to create posts and topics.

...och så var man tillbaks här igen 🙁

Får väl skylla på att jag saknade singelforumet 😉 (H)

Äh sörj inte ! Mister man en finste 1000 åter...frågan bara hur man skall hinna med 1000

Magnus, du har väl avverkat ett antal redan, så 1000 kvar kan du väl inte ha 🙂

oj shit...bara 397 kvar....

Yhea right!

Stefan, det är så generöst av dig! Inse att du undanhåller dig själv från världens kvinnor och helt osjälviskt förändra det. Vi uppskattar det (hv)

Magnus < Nja, sörjer gör jag väl inte, men visst känns det tråkigt att det inte var "Fröken Rätt" man träffat.

Mia < Viisst, du skulle bara veta hur generös jag är 😉

Nä, men det är en trevlig stämmning på detta forum, det kan man inte bortse ifrån.

Jag är en utgående 25 åring som är halv engelsk. Jag gillar att vara med kvinnor och ge dem en bra tid. Jag har inga barn, och har varit singel i ett tag nu, även om jag har haft mindre relationer på vägen. Jag gillar alla typer av kvinnor, utseende är in

Jag är en 20 årig kvinna med brunt lockigt hår och stora bruna ögon och jag heter Sara Monemi. Jag tycker om att ta stora bubbel bad med tända ljus och jag älskar romantiska middagar.
Jag leter efter en omtänksam och stilig karl med sixpack. Inga övervikt

Jag är 22 år och letar efter en kille identifierbar med MacGyver. Annars kan det vara. Jag är sjukt snygg, förutom när jag blir arg. Då får jag enorma muskler och blir grön på hela kroppen.

mmm vilken massa härliga nya tjejer som kommer här...fast knappt byxmyndiga...men bad med tända ljus lät trevligt...det och sjukt snygg!