Quote from Funbeat user on 19 November 2008, 10:20Jag är en kille på 25år som bor i kalmar. Har för några veckor sen här börjat o träna på allvar med order från min lilla syster. Har en Racer Cykel som är jättekul o cyckla på. annars springer jag ibland o har precis börjat styrketräna. är rätt smal o väg
Jag är en kille på 25år som bor i kalmar. Har för några veckor sen här börjat o träna på allvar med order från min lilla syster. Har en Racer Cykel som är jättekul o cyckla på. annars springer jag ibland o har precis börjat styrketräna. är rätt smal o väg
Quote from Funbeat user on 19 November 2008, 13:36Är en 45 årig Öviksbo som älskar att träna men är samtidigt så pass lat att jag tar bilen till kiosken/affären. Förklara det den som kan.
Är en 45 årig Öviksbo som älskar att träna men är samtidigt så pass lat att jag tar bilen till kiosken/affären. Förklara det den som kan.
Quote from Funbeat user on 19 November 2008, 14:32Det är vid kiosken alla spättorna väntar på skjuts - av en vältränad muskelknutte??
Det är vid kiosken alla spättorna väntar på skjuts - av en vältränad muskelknutte??
Quote from Funbeat user on 20 November 2008, 13:18Tjo!
Jag heter Kristofer och är 28. Bor i Abrahamsberg, Bromma, Stockholm.
Gillar att styrketräna, jogga och lyssna på konstig psykedelisk musik.
Annars pluggar jag komvux för tillfället och tar igen mina sumpade ungdomsår!
Övertygar mig själv ofta om a
Tjo!
Jag heter Kristofer och är 28. Bor i Abrahamsberg, Bromma, Stockholm.
Gillar att styrketräna, jogga och lyssna på konstig psykedelisk musik.
Annars pluggar jag komvux för tillfället och tar igen mina sumpade ungdomsår!
Övertygar mig själv ofta om a
Quote from Funbeat user on 20 November 2008, 14:23Carina: 😀 Då får jag nog byta ut min gamla Ford mot något fräckare.
Carina: 😀 Då får jag nog byta ut min gamla Ford mot något fräckare.
Quote from Funbeat user on 20 November 2008, 14:36Jag är singel sen i Söndags 🙂 så nu får jag oxå skriva här!
Jag är:
Glad, sportig, morgon pigg, barnkär, social, fartblind, pryltokig, livsnjutare, kramig, oxe och triathlet. Min PT säger att jag är 26 år i kroppen, så det går jag stenhårt efter!Jag
Jag är singel sen i Söndags 🙂 så nu får jag oxå skriva här!
Jag är:
Glad, sportig, morgon pigg, barnkär, social, fartblind, pryltokig, livsnjutare, kramig, oxe och triathlet. Min PT säger att jag är 26 år i kroppen, så det går jag stenhårt efter!
Jag
Quote from Rasmus Olsson on 20 November 2008, 14:39Malin: gjorde killen slut när du kom hem med din nya fina cykel? Kände han konkurrens? 🙂
Malin: gjorde killen slut när du kom hem med din nya fina cykel? Kände han konkurrens? 🙂
Quote from Funbeat user on 20 November 2008, 14:45Med tanke på att Malin precis blivit singel verkar hon misstänkt sorglös... 🙂
Med tanke på att Malin precis blivit singel verkar hon misstänkt sorglös... 🙂
Quote from Funbeat user on 20 November 2008, 15:06Ja den här gånger var det faktiskt mitt val 😉
Ja den här gånger var det faktiskt mitt val 😉
Quote from Funbeat user on 20 November 2008, 15:22"Free, free at last" 🙂
"Free, free at last" 🙂