Quote from Funbeat user on 17 December 2010, 10:49Snart nytt år och nya njutningar :)...
Hur ser jul nyår ut för alla trevliga singlar här då?
Snart nytt år och nya njutningar :)...
Hur ser jul nyår ut för alla trevliga singlar här då?
Quote from Funbeat user on 17 December 2010, 11:36Jag firar jul och nyår i Thailand, vet dock inte hur än.
Jag firar jul och nyår i Thailand, vet dock inte hur än.
Quote from Funbeat user on 17 December 2010, 11:42Jobbar kväll på julafton, kommer att starta dagen med julfrukost hos föräldrarna. Juldagen arbetar jag förmiddag och sen åker jag till min syster i Norrtälje för att fira jul med hennes familj och våra föräldrar. Jag sover över hos dem och arbetar kväll a
Jobbar kväll på julafton, kommer att starta dagen med julfrukost hos föräldrarna. Juldagen arbetar jag förmiddag och sen åker jag till min syster i Norrtälje för att fira jul med hennes familj och våra föräldrar. Jag sover över hos dem och arbetar kväll a
Quote from Funbeat user on 17 December 2010, 12:41Hos familjen i Stockholm, vet ej hur ännu bara....
Kanske träffar ngn trevlig tjej innan som drar med mig på ngt 😉
Hos familjen i Stockholm, vet ej hur ännu bara....
Kanske träffar ngn trevlig tjej innan som drar med mig på ngt 😉
Quote from Funbeat user on 17 December 2010, 14:41Jul med familjen på Åland, nyår i ensamhet i min lägenhet i Fruängen (som det ser ut än så länge i alla fall). Har dock en väldans trevlig granne 2 trappor upp som jag umgåtts med en del i höst, så med lite tur har inte han heller några planer för nyår...
Jul med familjen på Åland, nyår i ensamhet i min lägenhet i Fruängen (som det ser ut än så länge i alla fall). Har dock en väldans trevlig granne 2 trappor upp som jag umgåtts med en del i höst, så med lite tur har inte han heller några planer för nyår...
Quote from Funbeat user on 17 December 2010, 15:11Camilla, hade det inte varit så jag är med familjen hade jag frågat om du velat göra ngt trevligt på nyår 🙂
Camilla, hade det inte varit så jag är med familjen hade jag frågat om du velat göra ngt trevligt på nyår 🙂
Quote from Funbeat user on 19 December 2010, 02:09Nyfirad 40-åring gör första inlägget här.
Jag är en ståtlig 1,5-metersblondin som bor med dottern i Sveriges singeltätaste (och bästa) stad Sumpan.
Lägger pengarna på upplevelser hellre än inventarier och satsar på att jag ska vara nöjd och lycklig med l
Nyfirad 40-åring gör första inlägget här.
Jag är en ståtlig 1,5-metersblondin som bor med dottern i Sveriges singeltätaste (och bästa) stad Sumpan.
Lägger pengarna på upplevelser hellre än inventarier och satsar på att jag ska vara nöjd och lycklig med l
Quote from Funbeat user on 19 December 2010, 08:18Välkommen Gunilla! Jag håller med, Sumpan är bra, men de får ta och sänka kommunalskatten om de ska vara bäst. Jag saknar Råsta-/Lötsjön och alla pippifåglar. Hoppas du får det trevligt hos oss 🙂
Välkommen Gunilla! Jag håller med, Sumpan är bra, men de får ta och sänka kommunalskatten om de ska vara bäst. Jag saknar Råsta-/Lötsjön och alla pippifåglar. Hoppas du får det trevligt hos oss 🙂
Quote from Funbeat user on 19 December 2010, 08:58Välkommen Gunilla.
Sumpan är fint. Jag väntade inte på kommunalskattesänkningen utan flyttade 1km till Solna och sitter nu och tittar ut över Råstasjöns gnistrande snö från mitt köksfönster.
Välkommen Gunilla.
Sumpan är fint. Jag väntade inte på kommunalskattesänkningen utan flyttade 1km till Solna och sitter nu och tittar ut över Råstasjöns gnistrande snö från mitt köksfönster.
Quote from Funbeat user on 19 December 2010, 09:05Henrik, så gjorde jag också. Bodde i Solna i fem år. Kollade lite lägenheter i Sumpan men de är ju knappast billigare än i Solna och när man räknade på vad det skulle kosta per år kändes det urdumt att flytta till Sumpan istället för Solna.
Henrik, så gjorde jag också. Bodde i Solna i fem år. Kollade lite lägenheter i Sumpan men de är ju knappast billigare än i Solna och när man räknade på vad det skulle kosta per år kändes det urdumt att flytta till Sumpan istället för Solna.