Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELPresentation av Singel-medlemmar
You need to log in to create posts and topics.

Nu känner jag att det är dags att fronta sig själv igen! 😉

Fyller väldigt snart 29 :´( men antar att livet kommer att rulla på i samma fart ändå.

Bor i Göteborg, 180 lång och inte lika många cm bred;) Tränar det mesta men leder spinning på Friskis & Sv

Välkommen Cecilia! *häller upp Champagne i glasen*

Välkommen Cecilia! Bara att slå dig ner i soffan, behåll stövlarna när du klafsar in i vårt singelträsk 🙂

Välkommen Cecilia 😉

Och grattis i förskott då!

Välkommen Cecilia! Grattis i förskott!
Du antar HELT rätt. Det är nu det börjar. 😀

Knasigt det där med ålder för övrigt. Jag och min 43-åriga kompis spontan-hamnade på danshak på nyårsaftons-natten och hann knappt slå oss ner i soffan förrän vi blev om

Välkommen Cecilia!

Men attans - missade dig igen Johan! Jag har inte varit inne här på några dagar och vips så går man miste om en massa.. Vad blev det på nyår? Jag hade fest så hade jag sett att du varit här hade du självklart fått komma hit.

Jo, Fredrik, jag är sjukling

Åh, lycka till på din diplomering!! Det är så himla kul fast pirrigt... Har precis gått vidare till puls och ska börja leda nu när vårschemat går igång, känns lika nervöst även om det inte blir någon diplomering. Men det kommer att bli såå kul!

Sitter på jobbet och har tråkigt, och så hittade jag hit, och nu blev det ju lite roligare. Fanns rätt många inlägg i den här tråden! 🙂

Funbeatare sedan ett par dagar tillbaka. Är 29 år och bor i Linköping, flyttar dock till Lund om tre veckor för att

Välkommen Jenny! Kul med fler Linköpingsfolk! Sitt tight i väntan på stövelsoffa- och champagneträsk-kommentarer. 🙂