Quote from Funbeat user on 3 January 2011, 21:39Brukar aldrig hända! *förvånad*
Brukar aldrig hända! *förvånad*
Quote from Funbeat user on 3 January 2011, 21:55Ja, wow... 🙂
Ja, wow... 🙂
Quote from Funbeat user on 3 January 2011, 22:31Hmm, är nog för trött för att tydliggöra ironi (#) Dags att sova kanske...?!
Hmm, är nog för trött för att tydliggöra ironi (#) Dags att sova kanske...?!
Quote from Funbeat user on 4 January 2011, 11:15Så vi är alla i Örebro exakt nu?! Då måste vi ju ta en fika!!
Så vi är alla i Örebro exakt nu?! Då måste vi ju ta en fika!!
Quote from Funbeat user on 4 January 2011, 16:39Det är lite bråttom isåfall, jag åker på torsdag!
Det är lite bråttom isåfall, jag åker på torsdag!
Quote from Funbeat user on 4 January 2011, 19:43Och jag åker nog i morgon lunch beroende på vädret.
Och jag åker nog i morgon lunch beroende på vädret.
Quote from Rasmus Olsson on 4 January 2011, 19:56Hört rykten om att ni inte sköter er här i singelgruppen! Därför har jag singlat mig för att kunna hålla koll på er.
Hört rykten om att ni inte sköter er här i singelgruppen! Därför har jag singlat mig för att kunna hålla koll på er.
Quote from Funbeat user on 4 January 2011, 19:58Du är välkommen Bruse. Tråkigt men jag är glad att ha dig här igen 🙂
Du är välkommen Bruse. Tråkigt men jag är glad att ha dig här igen 🙂
Quote from Rasmus Olsson on 4 January 2011, 19:59Ska vi hångla?
Ska vi hångla?
Quote from Funbeat user on 4 January 2011, 20:00Det var vänligt av dig Bruse, men du skulle ju inte komma tillbaka sa vi ju! 😉 Skämt å sido är det tråkigt att höra att det inte funkade och du är givetvis välkommen tillbaka! 🙂
Har Fredrik något tröst-bubbel att bjuda på kanske?
Det var vänligt av dig Bruse, men du skulle ju inte komma tillbaka sa vi ju! 😉 Skämt å sido är det tråkigt att höra att det inte funkade och du är givetvis välkommen tillbaka! 🙂
Har Fredrik något tröst-bubbel att bjuda på kanske?