Quote from ellen olsson on 3 January 2011, 14:00Välkommen Jenny! *häller upp Champagne i glasen*
Välkommen Jenny! *häller upp Champagne i glasen*
Quote from ellen olsson on 3 January 2011, 14:01Jenny: Om du gillar ordvitsar så antar jag att du på sikt är på väg till Göteborg... 😉
Jenny: Om du gillar ordvitsar så antar jag att du på sikt är på väg till Göteborg... 😉
Quote from Funbeat user on 3 January 2011, 14:11Välkommen Jenny! Bara att slå sig ner i träsksoffan 🙂
Välkommen Jenny! Bara att slå sig ner i träsksoffan 🙂
Quote from Funbeat user on 3 January 2011, 14:34Välkommen Jenny!
Ja, Cecilia, jag är egentligen inte bara nervös, jag är lite skrajsen för det där, hoppas jag hinner få till ett provpass innan så jag kan slappna av lite på diplomeringen!
Välkommen Jenny!
Ja, Cecilia, jag är egentligen inte bara nervös, jag är lite skrajsen för det där, hoppas jag hinner få till ett provpass innan så jag kan slappna av lite på diplomeringen!
Quote from Funbeat user on 3 January 2011, 15:18Välkomna alla nya och nygamla!! 🙂
Välkomna alla nya och nygamla!! 🙂
Quote from Funbeat user on 3 January 2011, 16:22@Anso
Men typiskt också, miss för andra gången alltså... 🙁
På nyår blev det inget särskilt, var hos mina förädrar och åt paj och kollade på "A chorus line" på tv. Jag hade ju kunnat komma på festen ju 🙁
@Anso
Men typiskt också, miss för andra gången alltså... 🙁
På nyår blev det inget särskilt, var hos mina förädrar och åt paj och kollade på "A chorus line" på tv. Jag hade ju kunnat komma på festen ju 🙁
Quote from Funbeat user on 3 January 2011, 19:46@Johan Men attans! Ja du skulle absolut ha kommit på festen, det var drag här ända till fyra på natten. Nästa gång får du skicka ett meddelande när du är på väg till Örebro 🙂
@Johan Men attans! Ja du skulle absolut ha kommit på festen, det var drag här ända till fyra på natten. Nästa gång får du skicka ett meddelande när du är på väg till Örebro 🙂
Quote from Funbeat user on 3 January 2011, 21:11@Anso Ja, det var synd. Jag är kvar några dagar till. Men du har åkt eller?
@Anso Ja, det var synd. Jag är kvar några dagar till. Men du har åkt eller?
Quote from Funbeat user on 3 January 2011, 21:26Anso och Johan: Menar ni att ni är i Örebro samtidigt som jag just nu? 🙂
Anso och Johan: Menar ni att ni är i Örebro samtidigt som jag just nu? 🙂
Quote from Funbeat user on 3 January 2011, 21:30Hmm, ja?
Hmm, ja?