Quote from Funbeat user on 4 January 2011, 20:01Ha ha Trösthångel? Nä, men jag kramas gärna (t+)
Ha ha Trösthångel? Nä, men jag kramas gärna (t+)
Quote from Rasmus Olsson on 4 January 2011, 20:03Tja, det var lite trist att vara själv i en tvåsamhet liksom... men det funkade fint att fira julen ihop i Åre, som vänner. Hon är ju trots allt min PT (säger iaf jag) och hon var min skidlärarinna i Åre. "Staka" sa hon, å då gjorde jag det. Plättlätt åka
Tja, det var lite trist att vara själv i en tvåsamhet liksom... men det funkade fint att fira julen ihop i Åre, som vänner. Hon är ju trots allt min PT (säger iaf jag) och hon var min skidlärarinna i Åre. "Staka" sa hon, å då gjorde jag det. Plättlätt åka
Quote from Rasmus Olsson on 4 January 2011, 20:03Hm, kramar var lääänge sen...
Hm, kramar var lääänge sen...
Quote from Funbeat user on 4 January 2011, 20:04Aj på tån men heja på dig för att du gav dig på en ny sport vid en så hög ålder.
Aj på tån men heja på dig för att du gav dig på en ny sport vid en så hög ålder.
Quote from Funbeat user on 4 January 2011, 20:07Jag hoppas ni örebroare köpte trisslotter i går 😉
Jag hoppas ni örebroare köpte trisslotter i går 😉
Quote from Funbeat user on 4 January 2011, 20:08Tråkigt att höra, men välkommen tillbaka!
Tråkigt att höra, men välkommen tillbaka!
Quote from Rasmus Olsson on 4 January 2011, 20:10Nu ska tant Katarina vara snäll! Annars kommer jag och spankar dig.
Nu ska tant Katarina vara snäll! Annars kommer jag och spankar dig.
Quote from Fredric Lagerström on 4 January 2011, 20:10Hej Bruse! Det var ju synd då, men välkommen hit till oss.
Hej Bruse! Det var ju synd då, men välkommen hit till oss.
Quote from Funbeat user on 4 January 2011, 20:10Bruse, tråkigt att höra. Välkommen Jenny!
Bruse, tråkigt att höra. Välkommen Jenny!
Quote from Fredric Lagerström on 4 January 2011, 20:15Nu hänger jag inte med. Vem är Jenny?
Nu hänger jag inte med. Vem är Jenny?