Quote from Rasmus Olsson on 4 January 2011, 20:43Hur många decennier ska jag behöva tro?
Hur många decennier ska jag behöva tro?
Quote from Funbeat user on 4 January 2011, 20:43Aadu: Om det vore så väl... (#)
Aadu: Om det vore så väl... (#)
Quote from Fredric Lagerström on 4 January 2011, 20:49Du kanske ska gå på spelsidan mera seriöst då Linda? Satsa lönen på rött, ta en chans! Fru Fortuna might be blinking at you 😉 😉
Du kanske ska gå på spelsidan mera seriöst då Linda? Satsa lönen på rött, ta en chans! Fru Fortuna might be blinking at you 😉 😉
Quote from Funbeat user on 4 January 2011, 21:11Aadu: Ja, det kanske du har rätt i 🙂 Men... näää, tror att jag avstår faktiskt.
Aadu: Ja, det kanske du har rätt i 🙂 Men... näää, tror att jag avstår faktiskt.
Quote from Fredric Lagerström on 4 January 2011, 21:17Du säger: Tack, men nej tack. Jag förstår. Jag säger likadant 😀
Du säger: Tack, men nej tack. Jag förstår. Jag säger likadant 😀
Quote from Funbeat user on 4 January 2011, 22:28Aj då, Linda och Johan! Det här skulle vi ju ha styrt upp tidigare känner jag. Imorgon är det jobb för min del och på kvällen är det bio med några vänner. Beror ju iofs på när på torsdag som du åker Johan, jag är ju ledig då.
Nästa gång du är här Linda s
Aj då, Linda och Johan! Det här skulle vi ju ha styrt upp tidigare känner jag. Imorgon är det jobb för min del och på kvällen är det bio med några vänner. Beror ju iofs på när på torsdag som du åker Johan, jag är ju ledig då.
Nästa gång du är här Linda s
Quote from Funbeat user on 4 January 2011, 22:29Trisslotter har jag inte köpt... 🙁
Var det storvinst här i Örebro?
Trisslotter har jag inte köpt... 🙁
Var det storvinst här i Örebro?
Quote from Funbeat user on 4 January 2011, 22:49Anso: Jag kommer tillbaka i helgen och stannar en dryg vecka.
Anso: Jag kommer tillbaka i helgen och stannar en dryg vecka.
Quote from Funbeat user on 4 January 2011, 22:50Ajdå Linda, men tur jag ska och fika med en annan person imorgon då 😀
Ajdå Linda, men tur jag ska och fika med en annan person imorgon då 😀
Quote from Funbeat user on 4 January 2011, 22:52Anso: tror bussen går vid två någon gång på torsdag.
Anso: tror bussen går vid två någon gång på torsdag.