Quote from Funbeat user on 7 January 2011, 09:39Samma här, singel alltså. 🙂
Samma här, singel alltså. 🙂
Quote from Funbeat user on 7 January 2011, 10:17Läder Håsen:
Räkna in mig med (hv)Fjortisposse(hv)
Läder Håsen:
Räkna in mig med (hv)Fjortisposse(hv)
Quote from Funbeat user on 7 January 2011, 14:38Tycker att det är svårt att se vart folk är ifrån, borde synas tydligare. Kul att hitta nya vänner och träna med i Göteborg....
Tycker att det är svårt att se vart folk är ifrån, borde synas tydligare. Kul att hitta nya vänner och träna med i Göteborg....
Quote from Funbeat user on 7 January 2011, 14:50Ja, det finns nog en hel del singlar i denna gruppen... 😉
*host*
Ja, det finns nog en hel del singlar i denna gruppen... 😉
*host*
Quote from ellen olsson on 7 January 2011, 19:20Du har en poäng, Cecilia. Samtidigt så finns det ju inget som hindrar att man skriver det efter sitt namn.
Jag bor f.ö. i Mölndal så om du vill åka skidor så är jag inte svårlurad. 😉
Du har en poäng, Cecilia. Samtidigt så finns det ju inget som hindrar att man skriver det efter sitt namn.
Jag bor f.ö. i Mölndal så om du vill åka skidor så är jag inte svårlurad. 😉
Quote from Funbeat user on 7 January 2011, 23:43Cecilia, man kan se var folk bor via deras profiler, om de valt att visa den informationen. Jag bor till exempel på Hisingen, inte långt från Eketrägatan.
Cecilia, man kan se var folk bor via deras profiler, om de valt att visa den informationen. Jag bor till exempel på Hisingen, inte långt från Eketrägatan.
Quote from Funbeat user on 8 January 2011, 19:54Visst är det svårt att veta vart alla är ifrån, själv (som ni säkert inte gått miste om som följt tråden på senaste tiden) bor jag i Örebro. Och jag är singel fortfarande. 😉
🙂
Visst är det svårt att veta vart alla är ifrån, själv (som ni säkert inte gått miste om som följt tråden på senaste tiden) bor jag i Örebro. Och jag är singel fortfarande. 😉
🙂
Quote from Funbeat user on 8 January 2011, 20:26Det går rätt enkelt att skriva till en rad om ort i sin presentation. Alltså den presentationen som ligger under Mina Inställningar. 🙂
Det går rätt enkelt att skriva till en rad om ort i sin presentation. Alltså den presentationen som ligger under Mina Inställningar. 🙂
Quote from Rasmus Olsson on 8 January 2011, 20:28Singel i Örebro?! Hur är det möjligt liksom. När det finns massa Arbogabor...
Singel i Örebro?! Hur är det möjligt liksom. När det finns massa Arbogabor...
Quote from Fredric Lagerström on 8 January 2011, 20:31Det går ju som Rasmus säger, att märka ut sej på kartan. Du, Anso har ju gjort det, jag har gjort det osv. Då bara klickar man på vederbörandes: "Visa var personen bor"
Det går ju som Rasmus säger, att märka ut sej på kartan. Du, Anso har ju gjort det, jag har gjort det osv. Då bara klickar man på vederbörandes: "Visa var personen bor"