Quote from Funbeat user on 9 January 2011, 00:13Jag rekommenderar Lars Molins sköna drift med just kungabesök:
http://www.youtube.com/watch?v=tqmMuf9E35o
Jag rekommenderar Lars Molins sköna drift med just kungabesök:
Quote from Funbeat user on 9 January 2011, 00:14Till exempel att de börjar göra om Järntorget, slutar mitt i och snyggar upp inför besöket och sedan fortsätter med renoveringen?
Till exempel att de börjar göra om Järntorget, slutar mitt i och snyggar upp inför besöket och sedan fortsätter med renoveringen?
Quote from Funbeat user on 9 January 2011, 00:17Precis Johan, knepigt värre. Men undras om det är klart med skridskobanan nu som de skulle göra där, har inte varit förbi där och sett, men läste på na.se att det skulle isas där snart.
Precis Johan, knepigt värre. Men undras om det är klart med skridskobanan nu som de skulle göra där, har inte varit förbi där och sett, men läste på na.se att det skulle isas där snart.
Quote from Funbeat user on 9 January 2011, 00:19Är de FORTFARANDE inte klara? 🙁
Är de FORTFARANDE inte klara? 🙁
Quote from Funbeat user on 9 January 2011, 00:48Jag har ju inte varit förbi där på ett bra tag, men nu när jag surfade på det så såg jag att det skulle vara klart i december, så antagligen är det så. Får gå förbi där någon dag och spana in det nya torget.
http://www.orebro.se/4454.html
Jag har ju inte varit förbi där på ett bra tag, men nu när jag surfade på det så såg jag att det skulle vara klart i december, så antagligen är det så. Får gå förbi där någon dag och spana in det nya torget.
Quote from Funbeat user on 10 January 2011, 06:14Hej. Jag heter Gunilla och jag är singel. Tror jag.
Jag tänker gå på singel-AW på fredag i alla fall.
Hej. Jag heter Gunilla och jag är singel. Tror jag.
Jag tänker gå på singel-AW på fredag i alla fall.
Quote from Funbeat user on 14 January 2011, 21:37The Lord Hates a Coward ...
Ok - dags att att kasta sig ut igen och bejaka att man är singel ... Att det ska så förbaskat svårt att ta sig i kragen, erkänna för sig själv att man är singel och måste ta steget ut i singel-världen igen för att försöka träff
The Lord Hates a Coward ...
Ok - dags att att kasta sig ut igen och bejaka att man är singel ... Att det ska så förbaskat svårt att ta sig i kragen, erkänna för sig själv att man är singel och måste ta steget ut i singel-världen igen för att försöka träff
Quote from Funbeat user on 14 January 2011, 21:40206 cm lång?! OMG :O
206 cm lång?! OMG :O
Quote from Funbeat user on 14 January 2011, 21:46Ok förväntade mig nästan den reaktionen
Lika bra att att beta av Fördelar/Nackdelar
- Fördelar
* Ser alltid bra på konserter
* Försvinner inte i en folkmassa
* Når där andra behöver stege- Nackdelar
* Handla kläder
* Låga Dörrposter
* Flygplanssäten
Ok förväntade mig nästan den reaktionen
Lika bra att att beta av Fördelar/Nackdelar
- Fördelar
* Ser alltid bra på konserter
* Försvinner inte i en folkmassa
* Når där andra behöver stege
- Nackdelar
* Handla kläder
* Låga Dörrposter
* Flygplanssäten
Quote from Funbeat user on 14 January 2011, 22:00Jag träffade en kille som var ungefär lika lång (över 2 m)... Vad jag försöker säga är att jag reagerade men jag menade inte att det skulle vara konstigt eller så (om det lät så menar jag). 🙂
Jag träffade en kille som var ungefär lika lång (över 2 m)... Vad jag försöker säga är att jag reagerade men jag menade inte att det skulle vara konstigt eller så (om det lät så menar jag). 🙂