Quote from Funbeat user on 16 January 2011, 22:46Välkommen Thomas! Slå dig ner i soffan i vårt singelträsk, här har vi gott om benutrymme! 🙂
Välkommen Thomas! Slå dig ner i soffan i vårt singelträsk, här har vi gott om benutrymme! 🙂
Quote from Funbeat user on 22 January 2011, 21:47Hejsan,
Är en singel-kille som älskar att träna. Ffa löpträning och styrka. Satsar på gbg-varvet för 3:e året i rad 🙂
Surfa gärna in till länken borttagen av Olle, pga reklam spam
Det är en sajt för träningssinglar.!
Jag har en profil där med 😉 z u
Hejsan,
Är en singel-kille som älskar att träna. Ffa löpträning och styrka. Satsar på gbg-varvet för 3:e året i rad 🙂
Surfa gärna in till länken borttagen av Olle, pga reklam spam
Det är en sajt för träningssinglar.!
Jag har en profil där med 😉 z u
Quote from Funbeat user on 22 January 2011, 21:49Välkommen Markus! Bara att slå sig ner i vår soffa här i singelträsket så kommer Fredrik med lite välkomstbubbel! 🙂
Välkommen Markus! Bara att slå sig ner i vår soffa här i singelträsket så kommer Fredrik med lite välkomstbubbel! 🙂
Quote from Funbeat user on 22 January 2011, 21:52Välkommen Markus!
Tror det är några som har provat på den där singelsidan, finns en tråd någonstans där de diskuterade vida den var bra eller inte.Men det duger ju gott att vara här med! 😉
Fram med bubblet Fredrik!!
Välkommen Markus!
Tror det är några som har provat på den där singelsidan, finns en tråd någonstans där de diskuterade vida den var bra eller inte.
Men det duger ju gott att vara här med! 😉
Fram med bubblet Fredrik!!
Quote from Fredric Lagerström on 22 January 2011, 21:54Ja, och i väntan på Fredrik så står jag alltid till tjänst med snus.
Välkommen!
Ja, och i väntan på Fredrik så står jag alltid till tjänst med snus.
Välkommen!
Quote from Funbeat user on 22 January 2011, 22:00Ah, lite smygreklam.
Ah, lite smygreklam.
Quote from Funbeat user on 22 January 2011, 22:21Välkommen till träsket Markus!
Du har kanske sett gruppen för gbgvarvet sub 2h?
Välkommen till träsket Markus!
Du har kanske sett gruppen för gbgvarvet sub 2h?
Quote from Funbeat user on 22 January 2011, 22:26Inte för att vara otrevlig men jag tror Markus är fejk
Inte för att vara otrevlig men jag tror Markus är fejk
Quote from Rasmus Olsson on 22 January 2011, 22:26Ingen bild, ingen träning, första inlägget i singelforumet samma dag som han reggade sig... Verkar seriöst...
Ingen bild, ingen träning, första inlägget i singelforumet samma dag som han reggade sig... Verkar seriöst...
Quote from Funbeat user on 22 January 2011, 22:38Nu har jag stängt ner min Sportdate, håller mig här.
Nu har jag stängt ner min Sportdate, håller mig här.