Quote from Funbeat user on 8 January 2011, 20:46Javisst, enkelt att lägga in, men kanske borde det ha legat en liten rad i presentationen om vart man är ifrån. Men kanske mest intressant för de som är singlar?!
Arbogabor säger du.. jag har nog träffat på en och annan sån faktiskt. Inte särskilt för ju
Javisst, enkelt att lägga in, men kanske borde det ha legat en liten rad i presentationen om vart man är ifrån. Men kanske mest intressant för de som är singlar?!
Arbogabor säger du.. jag har nog träffat på en och annan sån faktiskt. Inte särskilt för ju
Quote from Funbeat user on 8 January 2011, 21:06Arbogabor är fina grejer det! Har nu flyttat till Solna, men var i Arboga fredag/lördag för Nyårsrevy och besök hos föräldrar.
Arbogabor är fina grejer det! Har nu flyttat till Solna, men var i Arboga fredag/lördag för Nyårsrevy och besök hos föräldrar.
Quote from Rasmus Olsson on 8 January 2011, 21:25Tja, det finns ju högheter som blandar ihop Arboga och Örebro...
Tja, det finns ju högheter som blandar ihop Arboga och Örebro...
Quote from Funbeat user on 8 January 2011, 22:32haha, ja men nu fick han ju äntligen komma till örebro och säga rätt... 😉
haha, ja men nu fick han ju äntligen komma till örebro och säga rätt... 😉
Quote from Funbeat user on 8 January 2011, 22:41Jag var på plats 1985 med en liten flagga i handen. Hade varit kul att vara med i år med när han tom skämtade om det 🙂
Jag var på plats 1985 med en liten flagga i handen. Hade varit kul att vara med i år med när han tom skämtade om det 🙂
Quote from Funbeat user on 8 January 2011, 22:56haha, inte illa! ja det borde du ha varit, så hade du liksom fått din ursäkt direkt 😉
haha, inte illa! ja det borde du ha varit, så hade du liksom fått din ursäkt direkt 😉
Quote from Rasmus Olsson on 8 January 2011, 23:06Komma i Örebro vore inte fel
Komma i Örebro vore inte fel
Quote from Funbeat user on 8 January 2011, 23:46Det har sagts att han var jättebakis vid det tillfället...
Det har sagts att han var jättebakis vid det tillfället...
Quote from Funbeat user on 8 January 2011, 23:49Jag var nu inte där då, men rätt kul att att han fick börja talet med "kära Örebroare" när han var där! 🙂
Jag var nu inte där då, men rätt kul att att han fick börja talet med "kära Örebroare" när han var där! 🙂
Quote from Funbeat user on 9 January 2011, 00:06Var en stor händelse i Örebro minsann. Som det har förberetts för det kungabesöket... 😉
Var en stor händelse i Örebro minsann. Som det har förberetts för det kungabesöket... 😉