Quote from Funbeat user on 4 January 2011, 20:18För mycket skumpa Aadu? Kamma dig 😉
Jenny Chung presenterade sig 2011-01-03 11:02.
För mycket skumpa Aadu? Kamma dig 😉
Jenny Chung presenterade sig 2011-01-03 11:02.
Quote from Funbeat user on 4 January 2011, 20:18Ha ha Bruse, sparkar? Jag trodde du ville hångla. Gubbe!
Ha ha Bruse, sparkar? Jag trodde du ville hångla. Gubbe!
Quote from Rasmus Olsson on 4 January 2011, 20:19Tant Katarina behöver glasögon då hon inte ser skillnad på n och r i löpande text.
Tant Katarina behöver glasögon då hon inte ser skillnad på n och r i löpande text.
Quote from Fredric Lagerström on 4 January 2011, 20:22Jaha, yesterdays papers telling yesterdays news 😉
Jaha, yesterdays papers telling yesterdays news 😉
Quote from Funbeat user on 4 January 2011, 20:25Camilla: Vad menar du? Jag har aldrig tur i lotterier... 🙁
Camilla: Vad menar du? Jag har aldrig tur i lotterier... 🙁
Quote from Funbeat user on 4 January 2011, 20:28Oj då, ska du spanka mig (H:)
EDIT: Äh, jag är inte bekväm med att låta folk tro att jag gillar S&M..
Oj då, ska du spanka mig (H:)
EDIT: Äh, jag är inte bekväm med att låta folk tro att jag gillar S&M..
Quote from Funbeat user on 4 January 2011, 20:30Jag menar att ni var överraskade att ni var i Örebro samtidigt= "plötsligt händer det" (t+)(t+)(t+)
Jag menar att ni var överraskade att ni var i Örebro samtidigt= "plötsligt händer det" (t+)(t+)(t+)
Quote from Fredric Lagerström on 4 January 2011, 20:33Camma dej Camilla! 😉
Linda men hallå! Otur i spel= tur i: you know what...
Camma dej Camilla! 😉
Linda men hallå! Otur i spel= tur i: you know what...
Quote from Rasmus Olsson on 4 January 2011, 20:38Jag har fanimej varken tur i spel eller kärlek. Sådeså.
Nån som vill hångla?!
Jag har fanimej varken tur i spel eller kärlek. Sådeså.
Nån som vill hångla?!
Quote from Funbeat user on 4 January 2011, 20:41Jag är med dig Bruse, men jag tror att lyckan kan vända 😀
Jag är med dig Bruse, men jag tror att lyckan kan vända 😀