Quote from ellen olsson on 19 December 2010, 10:25Välkommen hit, Gunilla! *häller upp Champagne i glasen*
Får jag komma och fira nyår med dig och din kompis om jag tar med Champagne och vin till oxfilén? 😉
Välkommen hit, Gunilla! *häller upp Champagne i glasen*
Får jag komma och fira nyår med dig och din kompis om jag tar med Champagne och vin till oxfilén? 😉
Quote from Funbeat user on 19 December 2010, 13:27Välkommen Gunilla!
Välkommen Gunilla!
Quote from Funbeat user on 19 December 2010, 16:14Tack, tack!
Jo, jag håller med om skatten och tänker väl också, den dagen Förvaltaren beslutar sig för att sälja fastigheten, börja blicka några 100 meter längre ner åt gatan, dvs åt Solna-gränsen.
Men då är det lite folk härifrån FB som bor i närheten al
Tack, tack!
Jo, jag håller med om skatten och tänker väl också, den dagen Förvaltaren beslutar sig för att sälja fastigheten, börja blicka några 100 meter längre ner åt gatan, dvs åt Solna-gränsen.
Men då är det lite folk härifrån FB som bor i närheten al
Quote from Funbeat user on 19 December 2010, 18:06Tack för er varma välkomnande alla.. Skicka Champagnen för det här ska firas..
Tack för er varma välkomnande alla.. Skicka Champagnen för det här ska firas..
Quote from Funbeat user on 20 December 2010, 17:13Välkommen till vårt singelträsk Gunilla! Tag plats i soffan men behåll stövlarna på för här vill vi inte bli långvariga 😉
Välkommen till vårt singelträsk Gunilla! Tag plats i soffan men behåll stövlarna på för här vill vi inte bli långvariga 😉
Quote from Funbeat user on 30 December 2010, 22:43Välkomna Viktor och Gunilla!
Jag har varit uppe i ume hela julen - å guud så schönnt det var, frisk luft, otroligt mkt snö, massa gamla vänner, utekväll, familjemys och gott vatten i kranen 🙂
Nu är jag hemma i öret igen och kurerar mig för årets fest
Välkomna Viktor och Gunilla!
Jag har varit uppe i ume hela julen - å guud så schönnt det var, frisk luft, otroligt mkt snö, massa gamla vänner, utekväll, familjemys och gott vatten i kranen 🙂
Nu är jag hemma i öret igen och kurerar mig för årets fest
Quote from ellen olsson on 30 December 2010, 22:53Kurerar dig? Baciller/virus eller för mycket av det goda?
Gott nytt år och krya på dig, Anso! 🙂
Kurerar dig? Baciller/virus eller för mycket av det goda?
Gott nytt år och krya på dig, Anso! 🙂
Quote from Funbeat user on 30 December 2010, 23:05Jag är också i öret nu Anso 😉
Jag är också i öret nu Anso 😉
Quote from Funbeat user on 30 December 2010, 23:09Var det någon mer som hörde vinden viska "dejt dejt dejt"? 😉
Var det någon mer som hörde vinden viska "dejt dejt dejt"? 😉
Quote from Funbeat user on 30 December 2010, 23:28Tja, jag har ju ingen fest att gå på imorgon.
Tja, jag har ju ingen fest att gå på imorgon.