Quote from Funbeat user on 13 February 2011, 00:55Välkommen Emil och välkommen Helene!
Verkar som att Fredrik är ute på bus då han inte häller upp skumpan. Men vi andra kan väl tjuvstarta?! Godare att dricka ikväll än imorgon bitti!
🙂
Välkommen Emil och välkommen Helene!
Verkar som att Fredrik är ute på bus då han inte häller upp skumpan. Men vi andra kan väl tjuvstarta?! Godare att dricka ikväll än imorgon bitti!
🙂
Quote from Funbeat user on 13 February 2011, 09:56ja , jag känner mig lugnare nu, även om det är jobbigt..saknar henne
ja , jag känner mig lugnare nu, även om det är jobbigt..saknar henne
Quote from Funbeat user on 13 February 2011, 10:33Välkommen tillbaka Helen, det finns plats för dig. Tråkigt att det inte fungerade men det viktigaste är att det känns rätt.
Välkommen tillbaka Helen, det finns plats för dig. Tråkigt att det inte fungerade men det viktigaste är att det känns rätt.
Quote from Funbeat user on 13 February 2011, 11:06tack!
tack!
Quote from ellen olsson on 14 February 2011, 01:16Välkommen! *häller upp Champagne i glasen*
Välkommen! *häller upp Champagne i glasen*
Quote from ellen olsson on 14 February 2011, 01:18Tobias: Svär inte! 😉 Det heter f.ö. Hushållsplast.
Tobias: Svär inte! 😉 Det heter f.ö. Hushållsplast.
Quote from Funbeat user on 14 February 2011, 19:17Fredrik, jag har hört ganska många mat- och vinkännare säga att hushållsost och Champagne är en utmärkt kombination 😀
Fredrik, jag har hört ganska många mat- och vinkännare säga att hushållsost och Champagne är en utmärkt kombination 😀
Quote from Funbeat user on 14 February 2011, 19:43Där hör Fredrik...;)
Det är inte gott bara för att det har ett konstigt namn och luktar tåbira...;)
Där hör Fredrik...;)
Det är inte gott bara för att det har ett konstigt namn och luktar tåbira...;)
Quote from Funbeat user on 14 February 2011, 20:15Tobias(t+)
Tobias(t+)
Quote from ellen olsson on 14 February 2011, 20:50Om den är lagrad i minst 18 månader kommer saken i ett annat ljus men de smaklösa bitarna som säljs i vanliga affärer ger jag inte mycket för.
Om den är lagrad i minst 18 månader kommer saken i ett annat ljus men de smaklösa bitarna som säljs i vanliga affärer ger jag inte mycket för.