Quote from Funbeat user on 11 February 2011, 16:47Vad är det för fel på en vanlig hederlig hushållsost...???;)
Vad är det för fel på en vanlig hederlig hushållsost...???;)
Quote from Funbeat user on 11 February 2011, 16:54Boxholms Gräddost......
(H)
Boxholms Gräddost......
(H)
Quote from Funbeat user on 11 February 2011, 17:09Tack Linda! :o)
Comté är god, jag vet inte om jag kan skilja på den och Gruyere dock. Jag kanske inte har ätit tillräckligt av den? Borde åka förbi ostaffären snart (för Stockholmare och besökare kan jag rekommendera Wijnjas ost på Bergsgatan). Förresten
Tack Linda! :o)
Comté är god, jag vet inte om jag kan skilja på den och Gruyere dock. Jag kanske inte har ätit tillräckligt av den? Borde åka förbi ostaffären snart (för Stockholmare och besökare kan jag rekommendera Wijnjas ost på Bergsgatan). Förresten
Quote from Funbeat user on 11 February 2011, 17:20Tobias: Vanlig hederlig hushållsost smakar bara stelnat smör. Bläääärgh!
Tobias: Vanlig hederlig hushållsost smakar bara stelnat smör. Bläääärgh!
Quote from Funbeat user on 11 February 2011, 20:57Värst vad folk var fancy schmancy när det gällde ost här...
Värst vad folk var fancy schmancy när det gällde ost här...
Quote from Funbeat user on 11 February 2011, 22:02Välkommen Emil!
Fredrik, var är skumpan?
Välkommen Emil!
Fredrik, var är skumpan?
Quote from Funbeat user on 11 February 2011, 22:17Välkommen till träsket ....
Välkommen till träsket ....
Quote from Funbeat user on 12 February 2011, 00:24Välkommen Emil, känn dig som hemma;)
Välkommen Emil, känn dig som hemma;)
Quote from Funbeat user on 12 February 2011, 19:29nu är jag tillbaks här.. nybliven singel.. och ska förbli singel ett tag.. tänker ägna mig åt träning igen (nu när den envisa förkylningen släpper)..
nu är jag tillbaks här.. nybliven singel.. och ska förbli singel ett tag.. tänker ägna mig åt träning igen (nu när den envisa förkylningen släpper)..
Quote from Funbeat user on 12 February 2011, 19:31Tråkigt Helen, men du är naturligtvis välkommen tilbaka!
Tråkigt Helen, men du är naturligtvis välkommen tilbaka!