Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELPresentation av Singel-medlemmar
You need to log in to create posts and topics.

Lite som med kvinnor, man har ganska lattjo med dom, innan man slukar dem hela!

Tack för välkommnandet ! Och skumpan! Den var smarrig 🙂
Ska nog mycket till innan jag blir avskräckt...ser fram emot att få vara med här och ha trevligt.

Trevligt? Vilka höga förväntningar du har! Här har vi det inte alls trevligt. Vi har det mysigt, gulligt och mest urspårat och skoj!

Välkommen Robert! *skålar i skumpa*

Precis som Bruse säger så är här mysigt och avslappnat, och ibland spårar vi ur.. 😉

Jag lovade en introduktion för tre dagar sedan. Men nu sitter jag ensam här på jobbet eftersom alla andra verkar vara fast i snön, och passar på att skriva...

29-årig Stockholmsbo. Gillar att klättra, cykla, springa, skida, läsa, baka, koka. Jag gillar

Hmm. Det lät så bra... Så var du tvungen att nämna det där med Gruyère... (#) 😉

/Flitig användare av smileys i alla skrivna sammanhang. ;P

Haha, vilken ost är rätt då? ;V

Jag har hört talas om ett par där hon gillade Gruyere och han Saint Agur. Visst blev det blodsutgjutelse ibland, men deras kärlek var så stark att de fick det att fungera. Så jag är öppen även för kvinnor som inte äter gru

En sådan presentation ska väl ha ett ordentligt välkomnande också?! Fredrik, var är bubblet?? *instruerar likt en flygvärdinna* Emil, här är soffan, slå dig ner och känn dig nerslagen! Stövlarna behåller vi på här i träsket 🙂

/Linda, gillar dåliga ordv

Emil, jag tror det var mer att Jenny (a.k.a Bennu) också önskade att hon hade en stor bit Gruyere 🙂

Åh, Morbier... *gott gott* Gruyère har jag inte smakat men de sponsrar ju curlingsändningar på Eurosport så det måste vara gott, eller? 🙂