Quote from Rasmus Olsson on 27 January 2011, 22:03Cilla, inte jag heller, svårt att cykla med
Cilla, inte jag heller, svårt att cykla med
Quote from Funbeat user on 28 January 2011, 07:02...och skitdryga att GÅ i och inte såååå sköna att rida i heller.
Inga ridstövlar FTW! (t+)
...och skitdryga att GÅ i och inte såååå sköna att rida i heller.
Inga ridstövlar FTW! (t+)
Quote from Rasmus Olsson on 28 January 2011, 14:15Men ligga i dom går väl bra?
Men ligga i dom går väl bra?
Quote from Funbeat user on 28 January 2011, 16:01Nej, för då föraktar man så lätt mannen med (eller för?) fetischen... (H)
Nej, för då föraktar man så lätt mannen med (eller för?) fetischen... (H)
Quote from Funbeat user on 29 January 2011, 14:41Det blir så skitigt i sängen om jag går och lägger mig med ridSKORNA på.
Det blir så skitigt i sängen om jag går och lägger mig med ridSKORNA på.
Quote from Funbeat user on 29 January 2011, 14:41Äsch, dubbelpost.
Äsch, dubbelpost.
Quote from Rasmus Olsson on 29 January 2011, 16:18Kladdigt om inte annat!
Av all hästskit.
Kladdigt om inte annat!
Av all hästskit.
Quote from Funbeat user on 30 January 2011, 22:32🙂 Jag är oxå singel så jag lägger in några ord här...
175 cm, 39 år, en dotter på snart 11 år.
Tränar/motionerar genom att cykla, styrketräna, spinnar, simmar, promenerar...Har tagit mig runt vättern 2 ggr och Siljan 1 gång.
Går gärna ut i skogen, åker
🙂 Jag är oxå singel så jag lägger in några ord här...
175 cm, 39 år, en dotter på snart 11 år.
Tränar/motionerar genom att cykla, styrketräna, spinnar, simmar, promenerar...Har tagit mig runt vättern 2 ggr och Siljan 1 gång.
Går gärna ut i skogen, åker
Quote from Funbeat user on 30 January 2011, 22:37Inte har man hästskit på skorna heller. Mest snö så här års. Annars lera.
😀
Inte har man hästskit på skorna heller. Mest snö så här års. Annars lera.
😀
Quote from Rasmus Olsson on 30 January 2011, 22:40Skiter hästar snö? Då förstår jag varför det är så vitt
Skiter hästar snö? Då förstår jag varför det är så vitt