Quote from Funbeat user on 12 February 2011, 19:33det kände jag på mig..
bättre att vara singel än att gå på äggskal!
det kände jag på mig..
bättre att vara singel än att gå på äggskal!
Quote from Funbeat user on 12 February 2011, 19:34Välkommen - hoppas inte att jag sitter på din gamla plats *skruvar lite oroligt på sig*. Håll ut ska vi nog fixa lite att dricka också.
Välkommen - hoppas inte att jag sitter på din gamla plats *skruvar lite oroligt på sig*. Håll ut ska vi nog fixa lite att dricka också.
Quote from Funbeat user on 12 February 2011, 19:36ah låter inte fel med lite dricka
särskillt som att jag har en hm.. chipspåse här..
ah låter inte fel med lite dricka
särskillt som att jag har en hm.. chipspåse här..
Quote from Funbeat user on 12 February 2011, 19:40Då får du bjuda på chipsen!
Då får du bjuda på chipsen!
Quote from Funbeat user on 12 February 2011, 19:42jag delar gärna med mig dem, påsarna är ju så stora, och man sänger ju inte hm.. något som går att äta..
jag delar gärna med mig dem, påsarna är ju så stora, och man sänger ju inte hm.. något som går att äta..
Quote from Fredric Lagerström on 12 February 2011, 19:54Ah Helen. Tråkigt men du är välkommen här igen! Jag skrev nåt i en annan tråd innan jag uppdaterade mej här. Satsa på träningen, slå alla med häpnad! (t+)
Ah Helen. Tråkigt men du är välkommen här igen! Jag skrev nåt i en annan tråd innan jag uppdaterade mej här. Satsa på träningen, slå alla med häpnad! (t+)
Quote from Funbeat user on 12 February 2011, 19:55typ vem behöver tjejer när man kan träna? 😉
typ vem behöver tjejer när man kan träna? 😉
Quote from Fredric Lagerström on 12 February 2011, 19:56Spot on 😀
Spot on 😀
Quote from Funbeat user on 12 February 2011, 20:20Välkommen tillbaka, Helen! Tråkigt att det inte fungerade.
Välkommen tillbaka, Helen! Tråkigt att det inte fungerade.
Quote from Funbeat user on 12 February 2011, 21:52Välkommen åter Helen! Trist att ha dig här igen, men det viktigaste är ju att du mår bra. 🙂
Välkommen åter Helen! Trist att ha dig här igen, men det viktigaste är ju att du mår bra. 🙂