Quote from Funbeat user on 17 February 2011, 18:18Ej varit där tyvärr, var det bra?
Kan högt rekomendera Rumänien annars, blev förälskad i de transylvanska bergen för ett antal år sedan så försöker återvända dit så ofta möjlghet ges! Mongoliet, Sahara, Irland etc är häftigt men än så längre inget som sl
Ej varit där tyvärr, var det bra?
Kan högt rekomendera Rumänien annars, blev förälskad i de transylvanska bergen för ett antal år sedan så försöker återvända dit så ofta möjlghet ges! Mongoliet, Sahara, Irland etc är häftigt men än så längre inget som sl
Quote from Funbeat user on 17 February 2011, 20:00Välkommen Christoffer! 🙂 Låter som att du behöver landa i soffan här i singelträsket ett tag, men behåll stövlarna på för vi är nog alla på väg härifrån 😉
Välkommen Christoffer! 🙂 Låter som att du behöver landa i soffan här i singelträsket ett tag, men behåll stövlarna på för vi är nog alla på väg härifrån 😉
Quote from Funbeat user on 17 February 2011, 20:01Linda, är vi?
Linda, är vi?
Quote from Funbeat user on 17 February 2011, 20:02Helena: Ja, är vi inte det då? NÄR är däremot en annan fråga! 😉
Helena: Ja, är vi inte det då? NÄR är däremot en annan fråga! 😉
Quote from Funbeat user on 17 February 2011, 21:34Välkommen Christoffer, *tar också en slurk Champange*.
Välkommen Christoffer, *tar också en slurk Champange*.
Quote from Björn Andersson on 17 February 2011, 21:55tack...
tack...
Quote from Funbeat user on 17 February 2011, 23:07Åh, efter flera glas rödvin med kollegor lät champagne som en trevlig fortsättning på kvällen...
Varmt välkommen!!!
Ps, vi älskar att låtsas att vi gillar att vara singlar fast vi inte gör det typ...
Åh, efter flera glas rödvin med kollegor lät champagne som en trevlig fortsättning på kvällen...
Varmt välkommen!!!
Ps, vi älskar att låtsas att vi gillar att vara singlar fast vi inte gör det typ...
Quote from Funbeat user on 18 February 2011, 10:07Cecilia: Du har helt rätt, förlåt mitt plumma inlägg ovan. Jag menade förstås att jag aaaaldriiiig vill lämna singelträsket!! *sparkar av stövlarna men drar på dem igen när ingen ser*
Cecilia: Du har helt rätt, förlåt mitt plumma inlägg ovan. Jag menade förstås att jag aaaaldriiiig vill lämna singelträsket!! *sparkar av stövlarna men drar på dem igen när ingen ser*
Quote from Funbeat user on 19 February 2011, 01:23Skye: fantastiskt!
Otroligt vackert, bra hästar, ganska tuff ridning, trerätters frukost...
Skye: fantastiskt!
Otroligt vackert, bra hästar, ganska tuff ridning, trerätters frukost...
Quote from Funbeat user on 20 February 2011, 18:35Välkommen Christoffer. Även om jag är i senaste laget att hälsa välkommen. 🙂
Välkommen Christoffer. Även om jag är i senaste laget att hälsa välkommen. 🙂