Quote from Funbeat user on 21 February 2011, 00:46Halloj!
Har precis gått med denna gruppen. Kort om mig: sprallig 43-åring som gillar hårdrock och tatueringar, jobba på spelningar.
Halloj!
Har precis gått med denna gruppen. Kort om mig: sprallig 43-åring som gillar hårdrock och tatueringar, jobba på spelningar.
Quote from Funbeat user on 21 February 2011, 07:06Välkommen Niki.:-)
Välkommen Niki.:-)
Quote from Funbeat user on 21 February 2011, 12:23Välkommen här i träsket - slå dig ner på ledig plats och invänta Champange ....
Välkommen här i träsket - slå dig ner på ledig plats och invänta Champange ....
Quote from Funbeat user on 21 February 2011, 12:50Välkommen Niki! 🙂
Välkommen Niki! 🙂
Quote from ellen olsson on 21 February 2011, 13:44Välkommen! *häller upp Champagne i glasen*
Välkommen! *häller upp Champagne i glasen*
Quote from Funbeat user on 21 February 2011, 20:24Tusen tack och skål då!
Tusen tack och skål då!
Quote from Funbeat user on 21 February 2011, 20:26Välkommen Niki, bara att sätta igång och babbla på!
Välkommen Niki, bara att sätta igång och babbla på!
Quote from Funbeat user on 21 February 2011, 21:47Välkommen Niki!
Välkommen Niki!
Quote from Funbeat user on 23 February 2011, 16:41Eftersom min mamma vägrar ställa upp i "Mammas pojkar" - och jag inte är född under en sten och således inte kan ställa upp i "Bonde söker fru" - återstår nu bara Funbeat. Inte illa.
Christoffer - 33 år - från Göteborg. Tycker om att träna mycket och hå
Eftersom min mamma vägrar ställa upp i "Mammas pojkar" - och jag inte är född under en sten och således inte kan ställa upp i "Bonde söker fru" - återstår nu bara Funbeat. Inte illa.
Christoffer - 33 år - från Göteborg. Tycker om att träna mycket och hå
Quote from Funbeat user on 23 February 2011, 17:43Välkommen Christoffer! 🙂 Här i singelforumet diskuterar vi just sådana frågor samt frågor om singelskapet, internetdejting, dejting överhuvudtaget förresten. Vi har sk fb-träffar ibland då vi träffas "live" för att prata om samma saker, träna tillsamman
Välkommen Christoffer! 🙂 Här i singelforumet diskuterar vi just sådana frågor samt frågor om singelskapet, internetdejting, dejting överhuvudtaget förresten. Vi har sk fb-träffar ibland då vi träffas "live" för att prata om samma saker, träna tillsamman