Quote from ellen olsson on 23 February 2011, 19:37Välkommen! *häller upp Champagne i glasen*
Välkommen! *häller upp Champagne i glasen*
Quote from Funbeat user on 23 February 2011, 19:48Fredrik, får jag oxå champagne den här gången? 😉 Om jag lovar att inte reta dig för regnet på säg... en hel månad? (H:)
Fredrik, får jag oxå champagne den här gången? 😉 Om jag lovar att inte reta dig för regnet på säg... en hel månad? (H:)
Quote from Funbeat user on 23 February 2011, 19:48Pia, vad då för samband?
Pia, vad då för samband?
Quote from ellen olsson on 23 February 2011, 19:49Alla som sitter i soffan får Champagne.
Alla som sitter i soffan får Champagne.
Quote from Funbeat user on 23 February 2011, 19:55Det var nog bara jag Nina.... 🙂
Det var nog bara jag Nina.... 🙂
Quote from Funbeat user on 23 February 2011, 19:57Aah.... 🙂
Aah.... 🙂
Quote from Funbeat user on 23 February 2011, 20:00Fredrik >> Ge henne mera skumpa !!! Det går så mycket lättare då ... (H)
Fredrik >> Ge henne mera skumpa !!! Det går så mycket lättare då ... (H)
Quote from Funbeat user on 23 February 2011, 20:16Vad vet du om det Micke? Du har inte matat mig med skumpa! (#)
Eller har du? *plötslig minnesförlust*
Vad vet du om det Micke? Du har inte matat mig med skumpa! (#)
Eller har du? *plötslig minnesförlust*
Quote from Funbeat user on 23 February 2011, 20:22:@:@:@:@:@:@:@:@:@ NINA !!!!!!!!!!!!! :@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@
:@:@:@:@:@:@:@:@:@ NINA !!!!!!!!!!!!! :@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@
Quote from Funbeat user on 23 February 2011, 20:29Aouch! Ska jag tolka din ilska som att jag minns fel? Jag trodde det var jag som...
Ååååååååååååååååååååååååååååååååååååhhhh. NU minns jag! F´låt! 😉
Aouch! Ska jag tolka din ilska som att jag minns fel? Jag trodde det var jag som...
Ååååååååååååååååååååååååååååååååååååhhhh. NU minns jag! F´låt! 😉