Quote from Funbeat user on 23 February 2011, 17:47Välkommen alla nya, jag inväntar Fredriks bubbel ikväll 🙂
Välkommen alla nya, jag inväntar Fredriks bubbel ikväll 🙂
Quote from Funbeat user on 23 February 2011, 17:59Får väl önska alla nya välkomna hit, även om jag inte varit här på hundra år själv. 😀
(Jag är fortfarande sur för att jag inte fick champagne!! *pik till Fredrik* 😉 )
Får väl önska alla nya välkomna hit, även om jag inte varit här på hundra år själv. 😀
(Jag är fortfarande sur för att jag inte fick champagne!! *pik till Fredrik* 😉 )
Quote from Funbeat user on 23 February 2011, 18:13Välkommen Christoffer!
Fredrik brukar vara snabb med bubblet, hoppas vi får dubbla doser i kväll 😉
Välkommen Christoffer!
Fredrik brukar vara snabb med bubblet, hoppas vi får dubbla doser i kväll 😉
Quote from Funbeat user on 23 February 2011, 18:57Välkommen, ta det lugnt med bubblet!
Välkommen, ta det lugnt med bubblet!
Quote from Funbeat user on 23 February 2011, 19:24Välkommen till träsket - slå dig ner på ledig plats men sjunk inte ner för djupt ner 😉
Välkommen till träsket - slå dig ner på ledig plats men sjunk inte ner för djupt ner 😉
Quote from Funbeat user on 23 February 2011, 19:27Nina >> Du kan få annat av mig om du vill .....;-)(H:)
Nina >> Du kan få annat av mig om du vill .....;-)(H:)
Quote from Funbeat user on 23 February 2011, 19:31Vad sägs om...... ett objektiv kanske? 😉 *hint hint pik pik*
Vad sägs om...... ett objektiv kanske? 😉 *hint hint pik pik*
Quote from Funbeat user on 23 February 2011, 19:33Nina >> Självklart kommer du att få det !!! Resten tar vi i telefon 😉
Nina >> Självklart kommer du att få det !!! Resten tar vi i telefon 😉
Quote from Funbeat user on 23 February 2011, 19:34DÄR har vi ju Micke också! 😀
DÄR har vi ju Micke också! 😀
Quote from Funbeat user on 23 February 2011, 19:36Jag får en känsla av att det finns ett samband här.....
Nåt ni vill säga???Eller är det bara jag
Jag får en känsla av att det finns ett samband här.....
Nåt ni vill säga???
Eller är det bara jag